راه‌اندازی مرکز ترومای خراسان جنوبی مهم‌ترین دستاورد سفر وزیر بهداشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی ضمن اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی، اظهارکرد: خداوند را شاکریم که سفر وزیر بهداشت، درای برکات بسیار زیادی برای استان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی ضمن اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی، اظهارکرد: خداوند را شاکریم که سفر وزیر بهداشت، درای برکات بسیار زیادی برای استان بوده است.,

 

,

وی با بیان این‌که در جریان سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی بیش از 15 پروژه بهداشتی و درمانی در استان به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: وزیر بهداشت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مقایسه با سال 1392 رضایت بیشتری داشت که جای بسی افتخار است.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گرفتن مجوز برای راه‌اندازی مرکز ترومای خراسان جنوبی در بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند را جزو مهم‌ترین دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به استان اعلام کرد و افزود: عملیات احداث اورژانس بیمارستان نهبندان را نیز شروع کرده‌ایم و انتظار می‌رود که حدود سه ماه آینده راه‌اندازی شده و شاهد سفر بعدی وزیر بهداشت به منظور افتتاح آن به استان باشیم.

,

 

,

قائمی تصریح کرد: یکی از مباحثی که مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی است، رعایت عدالت در ساخت مراکز بهداشتی در سطح استان است.

,

 

,

وی اظهار کرد: یکی از مواردی که در سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی شایسته تقدیر است، حضور همه جانبه استاندار خراسان جنوبی در کنار وزیر است.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از مدیر کل سازمان صدا و سیما خراسان جنوبی و سایر رسانه‌های استان به جهت پوشش‌دهی خوب و مناسب سفر وزیر بهداشت به استان، تقدیر و تشکر ویژه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گرفتن مجوز برای راه‌اندازی مرکز ترومای خراسان جنوبی در بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند را جزو مهم‌ترین دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به استان اعلام کرد.