احکام قضایی ۱۲ متهم باند ارتشاء در گمرک بندر بوشهر صادر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل سپاس؛ علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی اظهار داشت: براساس این احکام مجرم ردیف اول به پنج سال حبس، 74 ضربه شلاق، جزای نقدی معادل مال ماخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با اشاره به روند پرونده  ۱۲ متهم شبکه رشا و ارتشاء مربوط به گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: این پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان بوشهر رسیدگی و حکم قطعی تجدید نظر خواهی صادر شد.

,

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه متهم ردیف اول این پرونده اتهام اخذ رشوه به مبلغ یک‌میلیارد و 318 میلیون تومان بود تصریح کرد: متهم ردیف اول به 5 سال حبس، 74 ضربه شلاق، جزای نقدی معادل مال مأخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

,

وی اتهام متهم دوم پرونده را اخذ رشوه به مبلغ یک میلیارد و ۵۰ تومان بیان کرد و افزود: این متهم به تحمل سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و جزای نقدی معادل مال مأخوذه و انفصال از خدمات دولتی به مدت سه سال محکوم شد.

,

رئیس کل دادگستری استان بوشهریادآور شد: در زمان حاضر یکی از مسائل مهم کشور قاچاق کالا وارز است که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب دستگاه قضایی قاطعانه با این مسائل برخورد می کند.

,

وی با اشاره به متلاشی شدن شبکه رشا و ارتشاء در گمرک بوشهر خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده  12 متهم شبکه رشا و  ارتشاء در دستور کار قرار گرفت و در مرحله تجدید نظر خواهی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان بوشهر رسیدگی و حکم قطعی تجدید نظر خواهی صادر شد.

,

جمادی گفت: با توجه به محتویات پرونده و با نظر به عمده دفاعیات متهمان و وکلای آنان، دادگاه دادنامه تجدید نظر خواسته را منطبق با موازین قانونی دانسته و ایراد و اعتراضی که موجب نقض آن را فراهم کند از ناحیه تجدید نظرخواهان بعمل نیامده و به رأی صادره از حیث صحت مبانی استدلال و رعایت تشریفات آئین دادرسی نیز اشکالی که موجب نقض یا بی اعتباری رأی باشد وجود ندارد و در نهایت رای قطعی صادر شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به روند پرونده ۱۲ متهم شبکه رشا و ارتشاء مربوط به گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: این پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان بوشهر رسیدگی و حکم قطعی تجدید نظر خواهی صادر شد.