ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی در اردبیل نیازمند حمایت مسئولان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلان‌ما، جواد قرآن نویس امروز در تشریح برنامه ها و اقدامات درمانی و حمایتی این بنیاد از کودکان سرطانی استان اردبیل اظهار داشت: این بنیاد در حمایت از کودکان سرطانی در حوزه های درمانی و حمایتی از سوی خیرین، اقدامات مطلوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: امروز هیچ کودک سرطانی در اردبیل به لحاظ مالی و درمانی مشکلی نداشته و تمام هزینه های درمانی آنها از سوی خیرین و توسط بنیاد پرداخت می شود.

,

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل تصریح کرد: با توجه به محدودیت فضای بیمارستانی در اردبیل برای کودکان سرطانی، ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی در اردبیل یک ضرورت است که برای تحقق این امر حمایت مسئولان و دستگاه های مرتبط لازم است.

,

وی ادامه داد:  بنیاد حمایت از کودکان سرطانی برای راه اندازی این کلینیکتخصصی کودکان سرطانی تمام زیرساخت ها نظیر زمین و یا فضای مناسب ساختمانی، اعتبارات ساخت و تجهیز و... را فراهم کرده و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد و تنها نیاز به مجوز و همراهی و تعامل مسئولان استانی داریم.

,

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل از  راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجهز و پیشرفته در این بنیاد خبر دادو بیان داشت: تنها هدف ما خدمات رسانی به بیماران و کاهش آلام خانواده های آنها است در این راستا علاوه پیگیری کارهای درمانی این بنیاد در بحث فرهنگی، آموزشی نیز فعال بوده و خدمات گسترده ای به جامعه تحت پوشش ارائه می دهد.

,

بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل سال 85 تاسیس شده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل گفت: با توجه به محدودیت فضای بیمارستانی در اردبیل برای کودکان سرطانی، ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی ضروری است که برای تحقق این امر حمایت مسئولان و دستگاه های مرتبط لازم است.