مذاکره با فعالان گردشگری ترکیه جهت رونق توریسم خارجی اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی حضور در نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه اظهار داشت: استان اردبیل از استان های مرزی کشور و به عنوان یکی از مقاصد سفر گردشگران خارجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی اضافه کرد: به منظور رونق گردشگری خارجی در نظر داریم در فرصت نمایشگاه وان که از پنج تا هشت مهر ماه برگزار می شود، با فعالان گردشگری ترکیه مذاکره داشته و نسبت به معرفی توانمندی ها اقدام کنیم.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ابراز امیدواری کرد آژانس‌های مسافرتی و جامعه صنفی اقامتی با حضور فعال و مذاکره با شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه رایزنی داشته و نسبت به اجرای تورهای اینفو و معرفی توانمندی های استان اقدام کنند.

,

فلاحی به ضرورت برگزاری تور آموزشی برای هتل‌داران مطرح استان در این نمایشگاه اشاره و تاکید کرد: آژانس‌های مسافرتی و جامعه صنفی اقامتی باید در خصوص مستندسازی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در  این نمایشگاه برنامه‌ریزی داشته باشند.

,

وی گفت: به صورت همه جانبه از حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه حمایت می‌کنیم و امیدواریم این حمایت باعث انسجام عملکرد و اتفاق نظر بیشتر در راستای رونق گردشگری خارجی استان باشد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از مذاکره با فعالان گردشگری ترکیه جهت رونق توریسم خارجی استان اردبیل خبر داد.