انتصاب سیف یک اقدام سیاسی برای جلوگیری از رسیدگی به تخلفات بانک مرکزی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با راه آرمان در خصوص انتصاب سیف به عنوان مشاور رئیس جمهور گفت: بانک مرکزی در طول ۵ سال گذشته شرایط بسیار نامناسبی داشت و مشکلات و مسائلی زیادی در بخش های مختلف داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ادامه داد: سیف کارهای خوبی هم انجام داده است ولی معدل عملکرد وی از نظر مجلس و کارشناسان قطعا مردود است.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد: سیاست های ارز و طلا، افزایش سود سپرده ها و تعین نرخ ثابت برای ارز از اشتباهات فاحش سیف بود که هیچگاه از ذهن کارشناسان اقتصادی فراموش نخواهد شد.

,

پورابراهیمی تصمیم رئیس جمهور را یک اشتباه فاحش دانست و افزود: این مردم هستند که قضاوت میکنند که آیا این کار به نفع کشور بوده است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه رویکرد رییس جمهور یک رویکرد سیاسی بود تصریح کرد: این انتصاب برای اجتناب از ورود قوه قضاییه به ریز اطلاعات مربوط به تخلفات بانک مرکزی است که البته قوه قضاییه باید با قاطعیت برخورد کند.
وی ادامه داد: اگر رییس جمهور فکر میکند با این حکم ممنوعیت و محدودیت برای رسیدگی قوه قضاییه به پرونده تخلفات بانک مرکزی ایجاد میکند، اشتباه کرده است.

,
,
,

پورابراهیمی  تاکید کرد: این انتصاب هم به ضرر دولت و هم به ضرر مجموعه تصمیم گیری های اقتصادی کشور خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتصاب سیف به عنوان مشاور رییس جمهور برای اجتناب از رسیدگی به تخلفات بانک مرکزی است که البته قوه قضاییه باید با قاطعیت برخورد کند.