ماموران آتش نشانی سردشت به دره ۷۵ متری سقوط کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رحمان امینی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: یکی از آنها دچار شکستگی لگن و دیگری هم به علت آسیب از ناحیه سینه هم اکنون در بیمارستان سردشت تحت درمان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت با اشاره به جزئیات بیشتری از این حادثه گفت: طی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر آتش سوزی در بخشی از مستثنیات چسبیده به شهر بلافاصله یک دستگاه خودرو اطفای حریق به محل اعزام شد.

,

وی بیان کرد: آتش نشانان شلنگ ها را وصل و آب را رها کردند یکی از ماموران برای اطفای به موقع و جلوگیری از گسترش و سرایت آتش به زمین های مجاور، به ارتفاع منفی ۲۵ متری می رود.

,

مدیر آتش نشانی سردشت، تصریح کرد: مامور دیگر هم بعد از ثانیه هایی به سمت خدمه رفته اما وقتی با نبود وی مواجه می شود تصمیم می گیرد که شخصا به جستجوی وی اقدام کند.

,

وی ادامه داد: مامور آتش نشانی، یک نفر از شهروندان را که در محل بوده آگاه می کند که می خواهد به دنبال همکارش برود اما متاسفانه به علت شیب زیاد و صعب البور بودن منطقه وی هم به دره ای در ارتفاع ۷۵ متری سقوط می کند.

,

وی اضافه کرد: بعد از دقایقی اکیبی دیگر از ماموران امداد و نجات آتش نشانی سردشت به محل اعزام و نسبت به نجات آنها می شتابند که هر دوی آنها را در حالی که بر زمین افتاده اند پیدا می کند.

,

امینی خلطر نشان کرد: متاسفانه در این لحظه سنگی از ارتفاع زیاد سقوط کرده و سبب شکستگی انگشت دست مامور نجات دهنده نیز می شود.

,

وی با بیان اینکه آتش خاموش شده است، گفت: حدود ۲ هزار متر از پوشش گیاهی خشک منطقه دچار حریق شده و علت آتش سوزی نامشخص است.

,

خسرو علیزاده مدیر بیمارستان سردشت هم به خبرنگار ما گفت: آتش نشانان به علت سقوط به دره دچار ضرباتی به سینه، دست، پا و سر شده اند که پس از مشاوره، جراحی و سایر اقدامات لازم هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت تحت درمان هستند.

,

انتهای پیام/

]
ماموران آتش نشانی سردشت به هنگام کمک رسانی به افراد محبوس در ارتفاع، به دره ۷۵ متری سقوط کرده و دچار آسیب دیدگی شدند.