گروه‌های جهادی به روستا‌های محروم شهرستان کوثر اعزام می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما، سرگرد پاسدار حسین بدیعی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی در راستای عمران و آبادانی در مناطق روستایی به ویژه روستاهای دورافتاده و محروم اقدامات و فعالیت های مناسب و خوبی داشته و تلاش و جدیت بر افزایش این اقدامات در راستای محرومیت زدایی از منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی ساخت خانه محروم را از جمله اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی برشمرد و بیان کرد: خانه محروم در راستای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند در روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان احداث می‌شود تا بتوانیم نیاز آنها را در حوزه مسکن برطرف کنیم.

, .,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر افزود: طرح ساخت خانه محروم با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در برخی روستاهای شهرستان در حال اجرا بوده و اجرای این طرح در راستای بهره‌مندی روستاییان نیازمند از سرپناه مناسب در سطح شهرستان تداوم خواهد داشت.

, .,

بدیعی با اشاره به فعالیت جهادگران در قالب اردوهای جهادی در شهرستان تصریح کرد: این اردوها برای ریشه کنی فقر و محرومیت از مناطق روستایی و دورافتاده توسط بسیجیان داوطلب که انسان‌های مخلص و بی ادعایی بوده و برای خدمات رسانی بدون منت به محرومان تلاش می‌کنند در مناطق محروم و روستایی شهرستان اجرا می‌شود.

, .,

وی مهمترین هدف جهادگران شرکت کننده در این اردوها را امیدآفرینی و تقویت روحیه و انگیزه برای تداوم زندگی در بین اقشار محروم و نیازمند برشمرد و گفت: این اقدام و کار خالصانه و بی ادعا دارای ارزش والایی نزد خداوند بوده که با اقدامات جهادگرانه در راستای نشاندن لبخند بر لبان مردم فقیر و تنگدست تلاش می‌کنند.

, .,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر گفت: در راستای محومیت‌زدایی از چهره مناطق روستایی و دورافتاده شهرستان گروه‌های جهادی به روستا‌های محروم کوثر اعزام می‌شوند.