میز خدمت بسیج کارمندی کرمان به محله شرف آباد کرمان رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلالی مسئول سازمان بسیج کارمندی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان گفت : همزمان با رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (۲) که از تاریخ ۹ شهریور ماه شروع و تا پایان روز ۲۹ همین ماه ادامه خواهد داشت رزمایش خدمت رسانی ( میز خدمت )بسیج کارمندان سپاه ثارالله کرمان همزمان با سراسر کشور در تاریخ  ۲۶ شهریور در ۱۵ شهرستان و مرکز استان کرمان برگزار گردید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ادامه داد :در راستای رزمایش خدمات  رسانی در کرمان ۳ گروه جهادی با احصاء مسائل و مشکلات مربوط به محلات الله آباد ، فیروز آباد ، و روستای شرف آباد با دعوت از مدیران آب ، برق ، بنیاد مسکن ، اوقاف ، امور خیریه و دهیاران و اعضای شورای اسلامی محل با مردم این مناطق طی دیدار چهره به چهره به حل مشکلات در این مناطق پرداختند .

,

جلالی اذعان کرد : دومین میز خدمت در منطقه شرف آباد کرمان برگزار شد و مسئولان د راین مناطق مشکلات مردم را مرتفع ساختند د راین میز خدمت مسئولان هوانیروز کرمان نیز اعلام کردند که د رسال گذشته نزدیک به ۱۸۰ نفر را از طریق اورژانس هوانیروز از مرگ حتمی نجات داده است .

,

 

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
دومین میز خدمت در منطقه شرف آباد کرمان برگزار شد و مسئولان د راین مناطق مشکلات مردم را مرتفع ساختند د راین میز خدمت مسئولان هوانیروز کرمان نیز اعلام کردند که د رسال گذشته نزدیک به ۱۸۰ نفر را از طریق اورژانس هوانیروز از مرگ حتمی نجات داده است.