استقرار ۵۰ میز خدمت در مناطق محروم آذربایجان غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اعزام تیم های جهادی در قالب میز خدمت به مناطق محروم استان، گفت: از ابتدای تیرماه سالجاری تاکنون ۳۰ میز خدمت در مناطق محروم خدمت رسانی کرده و صبح دیروز ۲۰ گروه جهادی در قالب میز خدمت به صورت نمادین به خدمات رسانی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه میز خدمت کارمندی با حضور مسئولان و مدیران ادارای و نظامی انجام گرفته، افزود: این خدمات رسانی ها به تناسب نیاز منطقه برگزار شده و مسئولان با توجه به نیازهای مناطق در منطقه حاضر شده اند.

,

مسئول بسیج کارمندان آذربایجان غربی، هدف از برگزاری میز خدمت کارمندی را در ۲ محور بیان کرد و ادامه داد: لمس مشکلات مردم و رسیدگی به آن ها توسط مسئولان و القای دلگرمی به مردم مناطق حاشیه نشین و محروم در راستای اینکه مسئولان در هر شرایطی در کنار آن ها هستند از جمله اهداف برپایی میزهای خدمت بود.

,

وی، خاطر نشان کرد: روز دوشنبه ۲۰ میز خدمت در مناطق حاشیه نشین ارومیه اعم از امیریه، اطراف تاناکورا و دیزج دول برپا شده و مسئولان حاضر شدند همچنین به نسبت در تمام نقاط استان نیز این برنامه اجرا شد.

,

رحمانی، ابراز کرد: به هنگام حضور مسئولان در منطقه به صورت مستقیم شنوای سخنان مردم بوده و دستورات لازم به صورت آنی صادر می شود به همین دلیل بیش از ۹۰ درصد مسائل و مشکلات حل شده و گره ای از مشکلات مردم گشوده می شود.

,

وی، با بیان اینکه تمام مسئولان اعم از فرماندار، فرمانده سپاه و مدیران شرکت های خدماتی در منطقه حاضر شده اند، ادامه داد: درصدد هستیم تا پایان سال حضور میز خدمت در مناطق تداوم داشته و شاهد حل مشکلات مردم توسط مسئولان باشیم.

,

مسئول بسیج کارمندان آذربایجان غربی، همچنین از برپایی نمایشگاه در هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: در صدد هستیم با همکاری تمام ادارات دستاورد های آنان از طول ۸ سال دفاع مقدس را طی یک نمایشگاه در معرض نمایش قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج کارمندان آذربایجان غربی از اعزام ۵۰ تیم جهادی در قالب میز خدمت به مناطق محروم آذربایجان غربی خبر داد.