یکشنبه هفته آینده سوال از وزیر راه در دستور کار مجلس قرار می گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به حادثه رخ داده اتوبوس تهران به کرمان و ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و آرزوی سلامتی برای مجروحان این تصادف گفت: از وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی کشور خواستاریم که با اقدامات فوری دستور رسیدگی ویژه را برای مداوای مجروحان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: چرا که در ایام تعطیلات قرار گرفته ایم و ممکن است برخی از پزشکان در مرخصی باشند؛ لذا از وزیر بهداشت خواستارم هئیتی را برای رسیدگی به این حادثه اعزام کند.

,

حسن پور افزود: همچنین از ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز مصرانه میخواهم که هر چه سریعتر ترتیب انتقال مجروحان را بدهند تا خانواده آنان هایشان بتوانند بهتر به آنان رسیدگی کنند.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از وزیر راه و شهر سازی به جد پیگیری خواهم کرد که علت وقوع چنین حوادثی در جاده های کشور چیست؛ چرا که این حادثه اولین اتفاقی نیست که رخ داده است.

,

این مقام مسئول تأکید کرد: همچنین پلیس راهور، وزارت راه و شهر سازی و وزارت کشور در این زمینه باید پاسخگو باشند که چرا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری نمی کنند.

,

حسن پور در پایان خاطر نشان کرد: یکشنبه هفته آینده در اولین روز کاری مجلس به اتفاق جمعی از همکاران وزیر راه را به مجلس فرا خواهیم خواند و به طور جد ضمن تذکر کتبی سوال از وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
حسن پور گفت:یکشنبه هفته آینده در اولین روز کاری مجلس به اتفاق جمعی از همکاران وزیر راه را به مجلس فرا خواهیم خواند و به طور جد ضمن تذکر کتبی سوال از وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار قرار خواهیم داد.