"رزمایش خدمت"؛ اعلام اقتدار بسیج به جهان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مرآت یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی ایران را مردمی بودن دانست و گفت: ملت در همه ی مقاطع خود را صاحب انقلاب می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی با بیان اینکه بصیرت ملت ایران متمایز از کشورهای دیگر است، افزود: آنها به عنوان یک ملت قهرمان و قدرتمند، می خواهند کشوری مستقل داشته باشند و با بصیرت به همه ی دنیا گوش زد می کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه استقلال باعث عزت، حرمت، اقتدار و بالندگی می شود، بیان کرد: ملت ایران همواره در این 40 سال روی پای خود ایستاده و اقتدار خود را به جهانیان نشان داده است.

,

حسن بیگی با بیان اینکه برگزاری رزمایش در محاسبات بین المللی و نظامی نقش چشم گیری دارد، گفت: در دنیا رزمایش های گوناگونی انجام می شود و گاها هم چند کشور باهم به صورت مستقل رزمایش انجام می دهند.

,

وی تصریح کرد: این رزمایش فقط متکی به نیروهای مسلح آن کشورهاست و عقبه آن نیروها که مردم هستند، دخل و تصرفی و حتی حضوری در آن ندارند.

,

نماینده مردم دامغان با بیان اینکه رزمایش بسیجیان با اقتدار و عظمت برگزار شد، افزود: رزمایش خدمت یک حرکت جهادی از سوی بسیجیان است.

,

حسن بیگی همچنین اظهار کرد: حضور اقشار مردم در این رزمایش  به دنیا نشان داد که با وحدت در کنار نیروی مسلح ایستاده اند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم در دل بسیج و نیروهای مسلح هستند، بیان کرد: برگزاری این رزمایش ها در معادلات کشورهای متجاوز تاثیر گذار است و بازدارندگی محکمی دارد.

,

وی با بیان اینکه مردم با اتحاد یک دیگر می توانند روستاها را آباد کنند، گفت: در جهاد سازندگی از همه اقشار حضور دارند و همت و همدلی را با خود به مناطق محروم می برند.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئولین برمبنای وظیفه قانونی خودشان زمانی که یک مجموعه ای به کمکشان می آید، اعتبارات لازم را در اختیار آن ها قرار دهند تا کارها سریعتر پیش رود.

,

انتهای پیام/

]
ابوالفضل حسن بیگی با بیان اینکه رزمایش خدمت، اعلام اقتدار بسیج به جهان است، گفت: رزمایش بسیجیان تمام معادلات دشمن را برهم زد.