افزایش 20 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام ایتام در اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به تقل از سبلان‌ما، صفر توحیدی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه نخست سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, . ,

وی  افزود: هزار و 900 یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی حامیان طرح اکرام ایتام بهره‌ مند هستند.

, .,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: بیش از هفت ‌هزار حامی همواره در مناسبت‌های مختلف به یاری فرزندان معنوی خود می‌شتابند تا آینده‌ای روشن را برای آنها رقم بزنند.

, .,

توحیدی با بیان اینکه در پنج ماهه گذشته سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام در استان اردبیل بیش از 15 میلیارد و 220 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند، اظهار داشت: بخش مهمی از کمک‌های نقدی حامیان در قالب جشن عاطفه‌ها و به منظور تهیه کیف، لوازم تحریر و پوشاک برای ایتام نیازمند اختصاص یافته است.

, .,

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین نیز با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، افزود: در استان اردبیل پنج هزار خیر حمایت از 2 هزار و 658 فرزند مشمول طرح محسنین را برعهده گرفتند تا آنها نیز در کنار سایر همنوعان خود بتوانند به مقاطع بالاتر علمی دست یابند.

, .,

توحیدی گفت: امسال حامیان این طرح در مجموع بیش از 10 میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود در استان اردبیل کمک کرده‌اند.

, .,

انتهای پیام/

]
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از افزایش 20 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در استان اردبیل خبر داد.