۸۳ میلیون مترمکعب گاز تحویل جایگاه‌های سوخت CNG داده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به توزیع ۸۳ میلیون و ۴۴ هزار متر مکعب گاز به جایگاه‌های CNG استان اظهار کرد: این مقدار شامل ۴ درصد کل گاز مصرفی استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: این میزان گاز جایگزین مصرف حدود ۹۹۷ میلیون لیتر بنزین شده و بدیهی است این جایگزینی مزیت‌های اقتصادی و زیست محیطی بسیاری با خود به همراه دارد. 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اذعان کرد: هم اکنون ۵۹ جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد ۱۵ جایگاه در سطح شهر قزوین و ۴۴ جایگاه دیگر در سطح استان فعال هستند.

وی ابراز کرد: با توجه به تعداد جایگاه‌های مذکور، استان قزوین جزء مناطقی محسوب می‌شود که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودروها ندارد و دسترسی به CNG به سهولت در آن امکانپذیر است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: همچنان پتانسیل در استان برای احداث جایگاه CNG وجود دارد و شرکت گاز امیدوار است در بخش‌هایی همچون CNG و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بتواند با حداکثر توان گاز را به متقاضیان تحویل دهد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تحویل بیش از ۸۳ میلیون متر مکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.