جزئیات ثبت نام قبول شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج دوره با آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.azmoon.org  و سامانه www.azmoon.net قابل مشاهده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارشناسی ارشد, دانشگاه آزاد اسلامی , www.azmoon.org,

پرونده همه پذیرفته‌شدگان آزمون برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت‌های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محل‌های دانشگاهی خواهد رسید. سنوات تحصیل در دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولان ۳ سال است و به هیچ‌وجه قابل افزایش نیست.

,

مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ سازمان سنجش آموزش کشور، ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد.

,

از جمله آن که از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنانچه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد، به موقع به خدمت اعزام شده باشند.

,

همچنین با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

,

لازم به ذکر است پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند.

,

بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‌نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

,

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها لازم است شخصاً در روزهای شنبه ۳۱ شهریور و یکشنبه یکم مهر با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

,

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

,

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز و اراک برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحدها به شرح ذیل مراجعه کنند:

,

اراک به آدرس www.iau.arak.ac.ir

,

علوم و تحقیقات به آدرس www.srbiau.ac.ir

,

تهران‌مرکزی به آدرس www.iauctb.ac.ir

,

تهران‌جنوب به آدرس www.azad.ac.ir

,

پزشکی تهران به آدرسwww.iautmu.ac.ir

,

تهران شمال به آدرس www.iau-tnb.ac.ir

,

الکترونیکی به آدرس www.iauec.ac.ir

,

تهران شرق به آدرسwww.iauet.ac.ir

,

اصفهان (خوراسگان) به آدرس www.register.khuisf.ac.ir

,

یادگار امام خمینی (ره) شهرری به آدرس: www.iausr.ac.ir

,

نجف‌آباد به آدرس http://rs.iaun.ac.ir

,

سنندج به آدرس www.iausdj.ac.ir

,

تبریز به آدرس www.iaut.ac.ir

,

کرج به آدرس www.kiau.ac.ir

,

قم به آدرس www.qom-iau.ac.ir

,

قزوین به آدرس www.qiau.ac.ir

,

پرند به آدرس www.piau.ac.ir

,

بروجرد به آدرس www.iaub.ac.ir

,

شیراز به آدرس www.iaushiraz.ac.ir

,

* مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته

, * مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته,

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق است).

,

اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه)، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند و تکمیل و ارائه سایر فرم‌های ثبت‌نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود، از جمله مدارک لازم برای ثبت نام است.

,

افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت‌نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت هستند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت‌نام نیستند.

,

انتهای پیام/

]
جزئیات نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.