خریدهای میلیاردی استقلال برای نیمکت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آبی پوشان تهران در دیدار برگشت مقابل السد هم توفیقی در پیروزی نداشتند و بعد از کسب نتیجه مساوی در مجموع دو بازی رفت و برگشت پذیرای شکست شده و از لیگ قهرمانان کنار رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شفر در حالی تیمش را برای این دیدار مهم ارنج کرد که در ترکیب اولیه نه اثری از مارکوس نیومایر بود و نه از الحاجی گرو. در حالی این دو خارجی باتجربه و گران قیمت در حساس ترین و بزرگ ترین بازی آبی پوشان در سال فرصت بازی پیدا نکردند که جوانانی مثل قائدی و صیادمنش مورد استفاده قرار گرفتند و یا بازیکنی که از لیگ یک به استقلال پیوست به میدان رفت و حتی برای تیمش گلزنی کرد.

,

وینفرد شفر در فصل نقل و انتقالات دست روی الحاجی گرو و نیومایر گذاشت تا با این دو بازیکن جای خالی تیام و جباروف را پر کند. اما کیفیت این دو بازیکن در حدی نبود که این اتفاق را برای آبی پوشان رقم بزنند. 

,

این دو بازیکن در چند بازی از لیگ برتر و در دیدار قبلی این تیم مقابل السد هم فرصت بازی پیدا کردند اما به لحاظ آماری عملکرد قابل توجهی نداشتند تا شفر  استفاده از جوانانی مثل قائدی و صیاد منش را به استفاده از این دو خارجی گران قیمت در این بازی بزرگ ترجیح دهد. 

,

سئوال اولی که پیش می‌آید این است که اگر این بازیکنان خارجی گران قیمت و باتجربه در چنین میدانی به کار نیایند در کدام بازی می‌توانند به تیم شان کمک کنند.

,

سئوال دوم این است که آیا خرید این بازیکنان اشتباه بوه یا مهره چینی‌های شفر اشتباه است؟

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در حالی تیمش را در بازی برگشت مقابل السد به میدان فرستاد که خبری از بازیکنان خارجی و گران قیمت آنها در ترکیب نبود.