بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسماعیل طاهرخانی در گفت‌وگو با   صبح قزوین اظهار کرد: ایام دفاع مقدس یادآور دلاوری‌های رزمندگان است که با ایثار و فداکاری و نثارجان خود از ایران و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس همچون یاران با وفای امام حسین(ع) از انقلاب حسینی‌وار و زینب‌گونه از انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس دیدار با ائمه جمعه شهر الوند و محمدیه و برگزاری همایش‌های بصیرت افزایی و همایش رزمندگان با بیش از 2500 نفر رزمنده شهرستان البرز است. 

این مسئول بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان البرز نواخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از 150عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، عنوان کرد: عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های سپاه در شهرستان البرز است.

طاهرخانی در پایان بیان کرد: همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین و با محوریت آشنایی جوانان دهه چهارم انقلاب با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرمانده سپاه شهرستان البرز با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، عنوان کرد: همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین برگزار می‌شود.