برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ حسین حسین زاده ظهر امروز در آیین دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را انتقال روحیه ایثارگری و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و شهدا به نسل جدید انقلاب اسلامی دانست و گفت:رزمندگان و شهدا در هشت سال با ایستادگی در مقابل چندین کشور نگذاشتند یه وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد بنابراین واجب و ضروری است در احیای دفاع مقدس بسیار تلاش کنیم و در این زمینه نباید کوتاهی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با تاکید بر اینکه در راستای ترویج و تفکر ایثار و شهادت باید گام های اساسی برداریم گفت:هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای تقدیر از رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

,

فرمانده ناحیه عشایری استان اردبیل افزود:اگر کشورمان در دنیا حرفی برای گفتن دارد و امنیت و آسایشی که امروز در کشور حکمفرماست به برکت خون شهدا،ولایت فقیه و ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی است.

,

سرهنگ حسین زاده به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 50 برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای بسیج برگزار می شود که دیدار با امام جمعه اصلاندوز،دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا،برگزاری یادواره های شهدا،پیاده روی خانوادگی،برگزاری مسابقات ورزشی،صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی،نشست های سیاسی و بصیرتی و میقات صالحین از جمله این برنامه هاست.

,

حسین زاده اظهار کرد: فضاسازی سطح شهر با نصب پلاکارد و بنر با عناوین فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) و برگزاری جلسه شورای اداری و ناحیه ای از اقدامات انجام یافته در قبل از آغاز هفته دفاع مقدس بشمار می روند.

,

فرمانده ناحیه عشایری با درخواست از مسئولان برای حضور پرشور در برنامه های هفته دفاع مقدس افزود:در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی برنامه‌های شاخص و محوری نیز اجرا می‌شود که با حضور کلیه مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این برنامه ها بنحو شایسته و مطلوب و با نظم خاصی اجرا خواهد شد.

,

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است

, هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است, هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است,

امام جمعه اصلاندوز گفت:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است.

,

حجت الاسلام عظیم اسدزاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس ما در اصل اوج عزت ، اقتدار ، حقانیت و افتخار ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی است.

,

امام جمعه اصلاندوز افزود:باید فرهنگ ایثار و از جان خودگذشتگی و اهداف و ثمرات این دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز برگزار می شود.