پیش‌بینی افزایش ۱۲ درصدی فروش کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،سید ناصر اسحاقی در حاشیه بازدی از نمایشگاه کتاب اردبیل، اظهار داشت: پیش بینی می شود میزان فروش کتاب در نمایشگاه امسال کتاب اردبیل نسبت به پارسال 12 درصد افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: به دلیل محدودیت مکان  تنها 300ناشر از  600 ناشر متقاضی در نمایشگاه کتاب امسال اردبیل حضور دارند و 160 غرفه  تازه ترین نشر خود  را عرضه می کنند.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل برای ناشران استان نیز بیش از 20 غرفه در نظر گرفته شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه کتاب اردبیل که از یک مهر گشایش یافته تا 6 مهر دایر خواهد بود.

,

اسحاقی میزان فروش کتاب در نمایشگاه پارسال را 10 میلیارد ریال کتاب اعلام کردو گفت: انتظار می رود  فروش کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل نسبت به پارسال 10 تا 12 درصد افزایش داشته باشد.

,

 برپایی ایستگاه‌ های مطالعه برای کودکان و نوجوانان، کارگاه جام باشگاه‌ های کتاب ویژه مهدهای کودک، راه‌ های مقابله با آسیب ‌های فضای مجازی ، رونمایی از کتاب الف تا تا، نمایش‌ خوانی با محوریت تاریخ دفاع مقدس، کارگاه پیشگیری و راهکارهای کاهش آسیب‌ های اجتماعی، حضور نویسندگان کتاب سال در اردبیل و رونمایی از آثار آنها به همراه برپایی کارگاه فن بیان و قصه‌ گویی از جمله برنامه های جنبی تدارک دیده شده برای نمایشگاه امسال کتاب اردبیل است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود میزان فروش کتاب در نمایشگاه امسال کتاب اردبیل نسبت به پارسال 12 درصد افزایش یابد.