توزیع ۶۶۵ بسته آموزشی در طرح «یک کاسب یک دانش‌آموز» در مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برات‌علی اسلامی در گفت‌وگو با بلاغ، درباره جزئیات اجرای طرح یک کاسب- یک دانش‌آموز در استان مازندران : این طرح همزمان با سراسر کشور در استان مازندران از روز 22 شهریورماه آغاز و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بسیج اصناف، بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان و کسبه و بازاریان استان در حال برگزاری است، افزود: تاکنون 665 دانش‌آموز در استان مازندران شناسایی و تعداد 665 بسته نیز میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

رئیس بسیج اصناف سپاه کربلای مازندران بیان کرد: در این طرح  از یک‌سو بسیج دانش‌آموزی جهت شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعتی که توان مالی کافی برای خرید و تامین اقلام مصرفی برای مهرماه مانند پوشاک، کیف، کفش و نوشت افزار ندارند، اقدام و ورود پیدا می‌کند و پس از شناسایی، اسامی را به بسیج اصناف اعلام می‌کند و از سویی دیگر بسیج اصناف نیز در دل بازار، خیرین و معتمدین را شناسایی کرده و هر یک از دانش‌آموزان را به یکی از این کسبه جهت تامین لوازم مورد نیاز ایام مهر معرفی و یا خیر بازاری آن را تامین و ما در اختیار دانش‌آموز بی‌بضاعت قرار می‌دهیم.

اسلامی با بیان اینکه در هر یک از این بسته‌ها اقلامی نظیر کیف، کفش، پوشاک، نوشت افزار و بعضا کمک‌های نقدی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر یک از بسته‌ها حدود 140 هزار تومان می‌باشد که تاکنون، ارزش ریالی بسته‌های توزیعی در این طرح، 95 میلیون تومان برآورد شده است.

وی در پایان گفت: به‌دنبال اجرای دائمی این طرح در مناسبت‌های مختلف طی سال تحصیلی در استان هستیم تا دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان دغدغه‌ای جز تحصیل نداشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
رئیس بسیج اصناف سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تاکنون 665 دانش‌آموز در استان شناسایی و تعداد 665 بسته نیز بین دانش‌آموزان نیازمند در طرح یک کاسب یک دانش‌آموز توزیع شد، گفت: ارزش هر یک از بسته‌ها حدود 140 هزار تومان است.