تبیین برکات نظام جمهوری اسلامی با فعالیت در کارگروه های مختلف
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ مهدی صدفی مدیر شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان صبح امروز در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در هر جامعه و کشوری روزهایی به عنوان روزهای ماندگار ثبت و ضبط می شوند و منشا و مبدا این رخدادها آموزه های دینی هستند و ما دارای نگاهی اعتقادی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت: از سوی دیگر در هر جامعه ای باز یک مقاطعی را در نظر می گیرند و عدد چهل نیز در مکتب و آموزه های دینی دارای یک تقدس خوبی است و نشانه بلوغ،رشد ،تعالی و پیشرفت است.

,

صدفی با بیان این که چله انقلاب برای ما مبنای دینی و اعتقادی دارد ؛خاطر نشان کرد : ما باید چهل سالگی نظام را که نشانه رشد است را به نمایش و تبیین بگذاریم.

,

مدیر شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: در آغاز سال۹۷نیز مقام معظم رهبری تاکید داشتند که در چهل سالگی انقلاب باید دستاوردهای انقلاب برای مردم و جهانیان بیان شود .

,

وی با اشاره به این که از ابتدای انقلاب همواره بدخواهان توطئه های بسیار زیادی داشتند ؛یادآور شد : این توطئه ها قصد براندازی نظام را داشتند و این توطئه ها تا چند روز پیش و در اهواز هم ادامه داشت.

,

صدفی توضیح داد : دشمنان انقلاب همواره با اتاق فکر ، هزینه های گزاف و شبکه های تلویزیونی در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و نمی توانند اقتدار نظام را ببینند.

,

مدیر شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان اضافه کرد : بنابراین ما با کارگروه های موجود وظیفه خود می دانیم تا در جهت تبیین برکات نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم .

,

صدفی ادامه داد : تا کنون ۲جلسه سیاست گذاری با حضور مسئولین استانی و ۴ جلسه ستاد را با حضور نماینده کارگروه ها تشکیل داده ایم و رویکردها و نگاه ها تبیین شده است.

,

انتهای پیام /

]
صدفی گفت:دشمنان انقلاب همواره با اتاق فکر ، هزینه های گزاف و شبکه های تلویزیونی در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند؛بنابراین ما با کارگروه های موجود وظیفه خود می دانیم تا در جهت تبیین برکات نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم .