بانوی معلول لرستانی بدون مربی تمرین می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک فرشته مرادی‌مقدم پرتاب‌گر وزنه کلاس اف 34 عضو تیم ملی دو و میدانی معلولین کشور که به زودی باید برای حضور در مسابقات پاراالمپیک آسیایی جاکارتا به کشور اندونزی اعزام شود، بدون مربی و به تنهایی تمرینات خود را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

این در شرایطی است که سایر نمایندگان کشور در استانهای دیگر تمرینات خود را با مربی اختصاصی ادامه می دهند.

,

 

,

 این بانوی معلول لرستانی گفت: تا چند وقت پیش زیر نظر استاد بهرامی کار می کردم ولی مدتی است که اجازه نمی دهند آقای بهرامی با بانوان تمرین کنند که جای تأسف دارد.

,

 

,

مرادی مقدم ابراز داشت: واقعا برازنده نام لرستان نیست که ورزشکاری از این خطه به عنوان یک ملی پوش برای اعزام به مسابقات مهمی مانند پاراالمپیک که می تواند به نوعی آبرو و افتخار استان باشد مربی نداشته باشد.

,

 

,

وی ادامه داد: در سایر شهرستانها بانوان زیر نظر مربیان مرد تمرین می کنند و این که بانوان زیر نظر مربیان مرد نباید تمرین کنند فقط در لرستان اتفاق افتاده است.

,

 

,

نماینده لرستانی تیم ملی معلولین بانوان در مسابقات پاراالمپیک جاکارتا خاطرنشان کرد: به دلیل تعدد ورزشکاران معلول در رشته دو و میدانی فدراسیون تمرینات را به صورت غیرمتمرکز اعلام کرده و هر ورزشکار باید در استان خود و به صورت اختصاصی تمرین کند.

,

 

,

مرادی مقدم ادامه داد: با این وجود ما با مشکلات عدیده ای در استان برای تمرین مواجه هستیم و همیشه با خودم می گویم ای کاش تمرینات به صورت متمرکز برگزار می شد.  

,

 

,

فرشته مرادی مقدم در ادامه خواستار استمرار تمرینات زیر نظر مصطفی بهرامی شد و گفت: استاد بهرامی اسطوره و افتخار استان است که تمرینات تیم ملی را هدایت می کند.

,

 

,

وی عنوان کرد: در استان مربی بانوان نداریم و چرا زمانی که ظرفیت و پتانسیلی مثل آقای بهرامی اینجا وجود دارد از آن استفاده نکنیم و بانوان ورزشکار را از تجربیات این مربی ارزنده محروم کنیم.

,

 

,

مرادی گفت: این که مربی پرتاب وزنه آقایان و بانوان باید جدا باشند فقط برای استان لرستان است و در سایر استانها این چنین برنامه ای ندارند.

,

 

,

عضو تیم ملی پاراالمپیک ایران تأکید کرد: خیلی متأسفم که در آستانه رقابت های این چنین حساس که به نوعی اعتبار ورزش استان را تعیین می کند باید این گونه با ما برخورد شود. 

,

 

,

گفتنی است فرشته مرادی مقدم نماینده  ایران در مسابقات پاراالمپیک جاکارتا در دو ماده ی پرتاب وزنه و پرتاب نیزه است که طبق اعلام خود این ورزشکار اگر تمرینات را به موقع و با برنامه انجام دهد شانس مدال گیری قطعی خواهد داشت.  

,

گفت وگو از وحید کاظمی ذهابی

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
فرشته مرادی‌مقدم که به زودی باید برای حضور در مسابقات پاراالمپیک آسیایی جاکارتا به کشور اندونزی اعزام شود، بدون مربی و به تنهایی تمرینات خود را انجام می دهد.