راه اندازی پل معلق شیشه ای تحول عظیمی در بخش اقتصاد ایجاد می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی نخستین تمام پل شیشه ای ایران در هیر اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذ شده اعتبارات ویژه ای برای تاسیس نخستین پل تمام شیشه ای ایران در هیر اختصاص می یابد تا نگرانی سرمایه گذار برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به این که اعتبارات خوبی برای ایجاد زیرساخت های این پروژه تخصیص یافته است بیان کرد: تاکید امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و نمایندگان استان در احداث عملیات اجرایی این پروژه حائز اهمیت است و به جد پیگیر موضوع هستیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: اجرای عملیات پروژه نخستین پل شیشه ای ایران در هیر قابل قبول بوده و تلاش سرمایه گذاری در تسهیل علمیات اجرایی قابل قبول است که انتظار می رود در مدت مان مشخص تکمیل شود.

,

فلاحی گفت: سرمایه گذار این پروژه به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده که انتظار می رود در برخی حوزه ها شورای شهر و شهردای همکاری داشته باشند تا این پروژه به بهره برداری برسد.

,

فلاحی افزود: یکی از اولویت های اساسی امسال ما این است که هر ماه یک پروژه جدید گردشگری را ایجاد کنیم که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

,

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام یافته قرار است پکیج جدید گردشگری درهیر معرفی شود که شاهد تحول عظیمی در بخش گردشگری هیر خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:با راه اندازی پل معلق شیشه ای تحول عظیمی در بخش اقتصاد منطقه ایجاد می شود و شاهد افزایش گردشگران خواهیم بود.