صاعقه جان جوان ۱۶ ساله را در هرمزگان گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛، دور جدیدی از بارندگی ها، از اواخر هفته گذشته تا هفته جاری در شرق هرمزگان آغاز شده و این باران ها که در ساعات میانی روز گذشته شروع به باریدن می کنند باعث خوشحالی مردم شرق هرمزگان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این موج بارندگی ها که همراه با رعد و برق بوده باعث ایجاد خیر و برکات بسیاری و همچنین تلفات جانی و مالی شده  و جاری شدن سیل آب ها، آبگیری سازه های آبخیز داری و سد ها از جمله برکات این باران ها تا کنون بوده است.

,

همچنین در اثر بارندگی های امروز و جاری شدن سیلاب، یک عدد خودرو که قصد عبور از رودخانه را داشته بر اثر حجم بالای آب واژگون شد که این سانحه تلفات جانی در پی نداشت.

,

گزارشات مردمی هم حاکی از آن است که به دلیل صاعقه در بسیاری از روستاها، لوازم خانگی روستا نشینان از جمله تلویزیون، گیرنده های تلوزیونی، یخچال... سوخته است.

,

, ,

رعد و برق روز گذشته در روستای درجادون بخش سندرک باعث فوت یک جوان شد.

,

بهاری از اهالی روستای درجادون بخش سندرک در گفتگو با خبرنگار فرهنگ‌کده در تشریح این حادثه، اظهار کرد: بارندگی ها در روستای درجادون سه روز متوالی و با شدت ادامه داشته اند.

,

این شهروند بشاگردی افزود: طی بارندگی های امروز که همراه با رعد و برق های بسیار بود، صاعقه جان یک جوان را گرفت.

,

, ,

بهاری ادامه داد: محمد سلیمی نوجوان 16 ساله اهل روستای درجادون امروز در اثر برخورد صاعقه فوت کرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از برخورد صاعقه، متوفی ده ها متر پرتاب شده و بر اثر سوختگی بالا در دم جان داد.

,

موج بارندگی ها چند روزه اخیر شرق هرمزگان اختلالاتی هم در خدمان برق سانی ایجاد شده و باعث قطعی برق چندین روستا شده که با تلاش های مامورین اداره برق شهرستان مشکلات در این زمینه رفع شده است.

,

مسیر های ارتباطی بیشتر روستا ها هم به دلیل خاکی و سنگلاخی بودن مسدود و یا صعب العبور شده که مشکلات رفت و آمدی بسیاری را برای روستا نشینان حاصل کرده است.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
بر اثر اصابت صاعقه جوان ۱۶ ساله روستایی در شهرستان میناب جان باخت.