وام مصوب شده کارخانه کاشی کاشمر تا کنون پرداخت نشده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز محمدعلی نبی پور در کارگروه رفع موانع تولید که در فرمانداری کاشمر برگزار شد اظهار داشت: رفع تمامی مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی شهرستان نیاز به پیگیری دارد و ما قطعا تا رسیدن به نتایج مطلوب، موارد ذکر شده را در نشست‌های کارگروه‌ها مطرح می‌کنیم اما جهت تصویب مصوبه‌ها باید خود فرد یا نهاد ذی نفع هم پیگیری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرماندار کاشمر گفت: بعضی قوانین مخل تولید و کسب و کار داریم که هم دولت و هم دستگاه قضایی سعی دارند این قوانین را اصلاح کنند؛ سال گذشته بیش از 1000 قانون، دولت و دستگاه قضایی کشور به مجلس ارائه کردند که در نتیجه بعضی از این قانون‌ها را باطل و بعضی هم به مرور باید حل و فصل شود که در حال انجام است.

,

وی افزود: مراکز تصمیم گیری ما هم زیاد است که در این خصوص کارگروه تسهیل تشکیل شده تا پروژه‌های تولید در زمان کوتاهتری انجام شود و همه دستگاههای اجرایی موظف به پاسخگویی هستند که در موعد مقرر و زمان مقرر کار خود را انجام دهند.

,

نبی پور با بیان اینکه در وضعیت جنگی همه باید آماده باش باشند و در این وضعیت اضطراری باید خیلی از فرایندها را کوتاه کنیم ابراز داشت: بانک‌ها در خیلی مواقع، مشکلات جدی در فراروی تولید قرار دادند و تعلل می‌کنند و معنایی ندارد که در صورت مصوب شدن وام یا تسهیلات، تعلل انجام شود.

,

وی بیان داشت: به عنوان نمونه در مردادماه جاری باید وام شرکت کاشی کاشمر پرداخت می‌شد اما تا اکنون که در مهرماه هستیم پرداخت نشده که این خود باعث آسیب می‌شود و قابل پذیرش نیست که در صورت ادامه، پیگیری‌های نهایی خودمان را انجام خواهیم داد.

,

فرماندار کاشمر گفت: موضوع بعدی سوء مدیریت واحدهای تولیدی است و اکنون زمان مدیریت سنتی نیست چرا که زمانی می‌توانیم مقاومت کنیم که سوء مدیریت نداشته باشیم و از آخرین تکنولوژی روز استفاده کنیم در غیر این صورت مشکلات مربوطه همه ما را درگیر خواهد کرد.

,

وی در پایان یادآور شد: بحث بخشودگی مالیات اجرایی می‌شود و دولت پذیرفته است که جرایم و دیرکردها را پرداخت کند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
فرماندار کاشمر با بیان اینکه بانک‌ها در خیلی مواقع، مشکلات جدی در فراروی تولید قرار می‌دهند گفت: در مردادماه جاری باید وام مصوب شده کارخانه کاشی کاشمر پرداخت می‌شد اما تا کنون پرداخت نشده که قابل پذیرش نیست؛ در صورت ادامه، پیگیری‌ نهایی را انجام خواهیم داد.