توزیع ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان محروم خلیل‌آبادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، در یازدهمین روز از ماه مهر و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند، زنگ عاطفه‌ها در بیش از 107 واحد آموزشی شهرستان خلیل‌آباد نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

زنگ عاطفه‌ها طی مراسمی به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستان و دانش آموزان در دبستان شهید جعفری خلیل‌آباد نواخته شد.

,

حسن صداقتی در این مراسم اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس شهرستان خلیل‌آباد برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه با آغاز مهر، جنب و جوشی در خانواده ها ایجاد و دانش آموزان برای رفتن به مدرسه آماده می شوند، خاطرنشان کرد: این دانش آموزان نیازهای ضروری نظیر کیف، کفش، لوازم‌التحریر و فرم لازم دارند و امکان دارد برخی از خانواده های در تأمین این نیازها مشکل داشته باشند و نتوانند آن‌ها را برای فرزندان خود فراهم کنند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: جشن عاطفه‌های در راستای نوع‌دوستی در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود و هر کس به‌اندازه توان خود به دانش آموزان بی‌بضاعت کمک می‌کند تا همه دانش آموزان از امکانات تحصیلی برخوردار شوند.

,

وی با بیان اینکه دانش آموزان از همین دوران کودکی بخشش را تمرین می‌کنند و پدران و مادران نیز فرزندان خود را در این راه کمک می‌کنند که جای تقدیر دارد، اذعان کرد: تلاش آموزش‌وپرورش بر این است که در شهرستان خلیل‌آباد هیچ دانش‌آموزی نباید به لحاظ مشکلات مالی از تحصیل باز بماند.

,

صداقتی در پایان عنوان کرد: در کنار کمک‌هایی که همه ساله خیرین در داخل شهرستان انجام می‌گرفت در سال جاری با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت و ارتباط با آستان قدس، 750 بسته لوازم‌التحریر برای دانش آموزان وارد شهرستان شد که این بسته‌ها قریب به 30 میلیون تومان ارزش دارد.

,

 

,

در پایان این مراسم 750 بسته لوازم‌التحریر اهدایی آستان قدس رضوی به مدارس، جهت توزیع در میان دانش آموزان محروم شهرستان تحویل داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
هم‌زمان با فرا رسیدن مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید و در مراسم نواختن زنگ عاطفه‌ها، 750 بسته لوازم‌التحریر اهدایی آستان قدس رضوی به مدارس خلیل‌آباد جهت توزیع در میان دانش آموزان محروم شهرستان تحویل داده شده است.