مرحله دوم اقتدار عاشورایی با حضور 25 هزار بسیجی در سنندج برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: دومین مرحله رزمایش  اقتدار عاشورایی بسیج، روز پنجشنبه( ۱۲ مهر 97) با حضور ۲۵ هزار بسیجی در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در تمام شهرستان‌های استان و با حضور بسیجیان برگزار شد افزود: مرحله دوم این رزمایش به تاریخ ۱۲ مهر موکول شده است که بیشتر جنبه تجمعی دارد و صرفا شامل بسیجیان شهرستان سنندج می‌باشد .

,

 

,

سردار رجبی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست رزمایش محمد رسول الله (ص) که از نهم شهریور سال جاری آغاز شده بود، دانشجویان و دانش آموزان برای کمک به مردم محروم به مناطق روستایی اعزام شدند و در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی به خدمت رسانی پرداختند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر در ادامه عنوان کرد : این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روحی حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌شود.

,

 

,

وی در پایان مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی را  از اهداف دیگر این رزمایش  دانست و گفت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است و بالندگی نظام در بخش‌های مختلف احساس می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری دومین مرحله رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان " محمد رسول الله (ص)" ۲ خبر داد.