آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان همزمان با سراسر کشور در کُردستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در راستای برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج ، مرحله ی دوم این رزمایش صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,


تجمع چند ده هزار نفری بسیجیان کُردستانی یک اعلام و آغازی برای شروع دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی است و آنها چهلمین سال انقلاب را در دور دوم با توان‌ و ظرفیت بالا و ایمان و اعتقاد شروع کردند.

,
,

 

,


سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روحی حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت در حال برگزاری است.

,
, کردتودی, کردتودی,

 

,


 
وی مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی را  از اهداف این رزمایش دانست و گفت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است و بالندگی نظام در بخش‌های مختلف احساس می‌شود.

,
,
,

 

,


وی یادآور شد: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب و مردم ما طراحی و اجرایی می‌کند مردم ما از آغاز نهضت امام راحل تاکنون پای نظام ایستاده‌اند و همین حضور مردم در پیروزی انقلاب، مقاومت و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مهم‌ترین دلیل ماندگاری و استمرار انقلاب است.

,
,

 

,


وی افزود: مردم کردستان و 25 هزار بسیجی این استان امروز یکپارچه اعلام می کنند که اگر استکبار خوابی در حوزه قومیتی و تفرقه افکنی مذهبی برای مردم این منطقه گرفته، خوابشان را مثل همیشه آشفته خواهند کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
صبح امروز همزمان با سراسر کشور مرحله دوم رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان « محمد رسول الله 2 » در ورزشگاه 22 گولان سنندج آغاز شد.