بسیجیان سنندجی از حضورشان در رزمایش اقتدار عاشورایی می گویند؛ بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، امروز همه آمده بودند و یکرنگ و یک دسته پای انقلابش و نظامشان وحدت و یکرنگی را با تمام وجود معنا کردند. پیر، جوان، کودک، سالخورده و ... همه و همه آمده بودند فرقی نمی کرد بسیجی بودند یا نه چرا که آنهایی که به این نظام و وطنشان دل داشتند حضورشان را واجب می دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

صبح امروز همزمان با سراسر کشور در قالب رزمایش میثاق خدمت با حضور پر شور اقشار مختلف بسیجیان کردستان در ورزشگاه 22 گولان سنندج در حال برگزاری است.

,

 

,


خبرنگار ما به میان بسیجیان شرکت کننده در این تجمع عظیم رفته و با آنها گفت و گویی داشته که در ادامه می خوانید.

,
,

, ,


بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است

,
, بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است, بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است,


یکی از بسیجیان سنندجی در حاشیه دومین مرحله رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در اسایش و امنیت ملت ایران مدیون نیروهای نظامی و انتظامی است .

,
,


وی با بیان اینکه نمایش اقتدار عاشورایی بسیج موجب هراس دشمنان نظام شده است، افزود: بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است.

,
,


این شهروند سنندجی با تاکید بر اینکه به بسیجی بودن خودم افتخار میکنم ، اعلام کرد: حاضریم برای آرمان های نظام و رهبری جانم را فدا کنم.

,
,

 

,

, ,


یکی دیگر از بسیجیان سنندجی به خبرنگار ما گفت: دشمنان ما بدانند نه تحریم و نه اعلان جنگ هیچ تاثیری بر اراده پولادین مردم ایران اسلامی ندارد و مانند چهل سال قبل برای دفاع از آرمان های نظام حاضریم از جان خود هم بگذریم.

,
,

 

,

ملازاده یکی از بانوان بسیجی نیز در این راستا به خبرنگار ما گفت: بسیجیان ما در یک دست قرآن و در دست دیگر خود اسلحه برای دفاع از میهن و دستاوردهای خود دارند.

,

 

,

 

,


این بانوی بسیجی تصریح کرد: در حال حاضر بسیجیان ما با شرکت در اردوهای جهادی و خدمت رسانی به محرومان در مناطق دور افتاده روستایی شرکت می کنند و وفاداری خود را به آرمان های نظام ثابت کرده اند.

,
,

, ,


از صحنه های زیبا تجمع امروز بسیجیان در سالن ورزشی 22 گولان حضور دهه چهارمی های انقلاب بود.

,
,

 

,

 

,


محمد مبین دانش آموز ششم ابتدایی که با چفیه زیبا بر گردن در بین بسیجیان خودنمایی می کرد به خبرنگار ما گفت: دشمنان ما بدانند که متولدین دهه هشتاد با الگو از حسین فهمیده پشت سر رهبری و نظام هستند و در تولد چهل سالگی نظام با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل تو دهنی محکمی به استکبار می زنیم.

,
,

 

,

, ,


این امنیت یک برکت الهی است
کاک محمد صالح بسیجی سالخورده که چین و چروک صورتش نشان از تحمل دردها و رنج های فراوان از زندگی دارد با اشاره به حضور پربرکت بسیجیان برای خدمت رسانی به مناطق محروم بیان داشت: با توجه به وضعیت گرانی این امنیت یک برکت الهی است.

,
, این امنیت یک برکت الهی است, این امنیت یک برکت الهی است,
,

 

,


یکی دیگر از بسیجیان شرکت کننده در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 هدف از حضور خود را لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی اعلام کرد و بیان داشت: حضور ما موجب دلسردی دشمنان نظام و انقلاب می شود.

,
,

 

,

, ,


رسول. ح دانشجوی عمران دانشگاه کردستان نیز در گفت با خبرنگار ما هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش قدرت، صلابت و اتحاد بسیجیان عنوان کرد و اظهار داشت: حضور با شکوه بسیجیان در این رزمایش تجدید میثاق با رهبری و آرمان های نظام و جواب دندان شکن به یاوه گویی های آمریکا و دست نشانده های نظام است.

,
,

 

,


وی تاکید کرد: این رزمایش برای خدمت به مناطق محروم و حفظ امنیت نظام است.

,
,

 

,


یکی دیگر از بانوان شرکت کننده در این رزمایش گفت: مهمترین هدف از حضور در این رزمایش انسجام وحدت بسیجیان است که موجب رعب و وحشت دشمنان نظام می گردد.

,
,

 

,

, ,


وی اضافه کرد: ما امروز آمده ایم به تمام دنیا بگوئیم با توجه به وضعیت بد اقتصادی با افتخار پای نظام و آرمان های آن ایستاده ایم .

,
,

 

,


یکی دیگر از شرکت کنندگان در این رزمایش گفت: موشک باران مقر تروریست ها در چند روز اخیر توسط سپاهیان ایران جواب دندان شکنی به دست درازی های دشمنان بود که باید به خودشان بیاییند و بدانند هیچ چیز و هیچ توطئه ای ما را از نظام دلسرد نمی کند.

,
,

 

,


کاک حسین با داشتن عکس رهبری و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: اراده پولادین ملت ایران با گرانی و تهدیدها و تحریم های دشمنان آب نمی شود و با حضور خود در این رزمایش قدردان خدمت بسیجیان و سپاهیان کشور هستیم .

,
,

 

,

, ,


آری مردم غیور کردستان در روز 12 مهر ماه همزمان با بسیجیان سراسر کشور با حضور پرشور خود در ورزشگاه 22 گولان اقتدار و صلابت کرد بودن خود را ثابت و به نمایش گذاشتند.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
مروز همه آمده بودند و یکرنگ و یک دسته پای انقلابش و نظامشان وحدت و یکرنگی را با تمام وجود معنا کردند. پیر، جوان، کودک، سالخورده و ... همه و همه آمده بودند فرقی نمی کرد بسیجی بودند یا نه چرا که آنهایی که به این نظام و وطنشان دل داشتند حضورشان را واجب می دانستند.