بسیجیان سد محکمی در برابر خواسته های رئیس جمهور آمریکا هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسفیر افلاک ،سرهنگ پاسدار ماشالله بازگیر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد از حضور پرشور و عظیم بسیجیان در همایش سپاهیان محمد رسول الله2 در دهکده المپیک خرم آباد قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی گفت: همایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 با شعار وحدت ایستادگی پیشرفت، یادآور رزمایش محمد رسول الله(ص)1 در سال 65 بود که آن زمان سپاهیان محمد رسول الله (ص) خرم آباد در میدان تیر خرم آباد انجام گرفت.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد گفت: به حول و قوه الهی در همایش 25 هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 مشتاقان و حامیان ولایت از ساعت 6:30 روز پنج شنبه چه با خودرو شخصی و چه با وسایل نقلیه عمومی در دهکده المپیک حضور پیداکردند.

,

 

,

وی اظهار داشت: این همایش با هدف حمایت مردمی از نظام جمهوری اسلامی و پیام مقابله و ایستادگی در برابر استکبار برگزار شد همچنین بسیجیان ما با نمایش وحدت و اعلام پشتیبانی کامل از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، سد محکمی را در برابر خواسته های رئیس جمهور آمریکا قرار دادند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با بیان این که روز پنج شنبه روز دیدار بسیجیان مخلص، مطالبه گر، نخبه و حامیان ولایت و انقلاب اسلامی در دهکده المپیک بود،تصریح کرد: بسیج امنیت 360 درجه ای انقلاب اسلامی در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی  و دفاعی است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با بیان این که بسیجیان سند وفاداری ملت ایران هستند،گفت: بسیجیان همیشه با تمام وجود از نظر جانی و مالی و معنوی آماده فداکردن جان و مال خود در راه انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه بوده اند و تا ابد خواهند ماند.

,

 

,

به گفته وی هرزمان که انقلاب اسلامی نیاز به خدمت و وفاداری داشته باشد بسیجیان عزیز، این سرداران ملی ما، در صحنه هستند ان شالله که این بسیجیان مخلص و همیشه جان برکف در تمام عرصه های زندگی موفق، پیروز و سربلند باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد گفت: بسیجیان ما با نمایش وحدت و اعلام پشتیبانی کامل از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، سد محکمی را در برابر خواسته های رئیس جمهور آمریکا قرار دادند.