بسیج و سپاه وظیفه سنگینی در ابعاد دفاعی و نظامی دارند/جنگ اقتصادی آخرین مؤلفه دشمنان برای نابودی نظام است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه خدای بزرگ را سپاسگزاریم که شاهد عظمت اسلام، با معجزه انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: در عصر و دوران فعلی که دوران مادیت و مخالفت با اسلام و اسلام گرایی است، این اتفاق بزرگ یعنی انقلاب اسلامی رخ داده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنی دشمنان انقلاب‌ اسلامی به همه مردم آشکار شده و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اوج هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

,

جعفری با اشاره به اینکه مؤلفه های اصلی جبهه استکبار دائم در حال شکست های پی در پی در عرصه های مختلف است، گفت: آخرین مولفه دشمنان جنگ اقتصادی است که با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی با موفقیت پشت می گذارد‌.

,

وی افزود: فلسفه قیام امام حسین علیه السلام یاری دین خداست که وظیفه هر مؤمن نیز هست و انقلاب اسلامی در حال یاری دین خداست.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند باید برای حفظ آن تلاش کنند، عنوان کرد: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی وظیفه حفظ انقلاب را دارد و بسیجیان تکلیف دارند که این کار را انجام بدهند.

,

جعفری با بیان اینکه امنیت امروز ایران مثال‌زدنی است و دشمنان با تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌‌هایشان موفق به ایجاد ناامنی در کشور نشده‌اند، اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج وظیفه بسیار سنگینی در همه عرصه ها مخصوصا در عرصه های نرم اقتصادی فرهنگی سیاسی بر عهده دارد.

,

وی اظهار کرد: سپاه با سایر سازمان های نظامی وجه ممیزه دارد که علاوه بر ویژگی های دفاعی، ویژگی مردمی بودن و حضور در عرصه فرهنگی نیز از ویژگی های بارز سپاه پاسداران است.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این تحریم های گسترده ای که دشمن علیه ایران انجام داده هر کشوری را از پای در می‌آورد اما ایران اسلامی ایستادگی بزرگی کرده است.

,

گفتنی است که مراسم معارفه سرهنگ پاسدار اباذر سالاری به عنوان فرمانده جدید سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان توسط محمدعلی جعفری ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار و از تلاش‌های سردار ترابی تقدیر شد.

,

سرهنگ اباذر سالاری از فرماندهان جوان و با نبوغ سپاه استان هرمزگان است که هم در دوره فرماندهی حوزه و هم در دوره فرماندهی ناحیه در بندرعباس موفق به اجرای طرح‌های ابتکاری ویژه‌ای شد که در کشور به عنوان الگو مطرح و اجرایی شد.

,

انتهای پبام/

]
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه به عنوان پاسدار نظام وظیفه حفظ از انقلاب را برعهده دارد، گفت: آخرین مولفه دشمنان جنگ اقتصادی است که با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی با موفقیت پشت می گذارد‌.