اعزام ۵۱۰ مبلغ به مدارس استان کرمان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ حجت‌الاسلام علی جلالی مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان به همراه معاون فرهنگی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان در دیدار با رؤسای حوزه های علمیه استان در خصوص ساماندهی و اعزام مبلغین به مدارس استان به بحث و گفتگو پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

در این دیدار حجت‌الاسلام الله وردی مدیر حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه حضور روحانیون در مدارس آموزش و پرورش نیاز امروز جامعه است گفت: یکی از عرصه‎های مورد توجه مقام معظم رهبری حضور فعال روحانیون در مدارس است که در این مسئله استان کرمان نسبت به دیگر استان‎ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

,

همچنین حجت‌الاسلام علی جلالی، در جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس استان کرمان، به همکاری‎های سازمان تبلیغات و ‌حوزه علمیه اشاره کرد و از اعزام ۵۱۰ مبلغ به مدارس استان تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

,

وی گفت: هماهنگی سازمان تبلیغات و حوزه علمیه یکی از اهداف و برنامه‎های مورد نظر بوده؛ حوزه علمیه یک گنجینه بسیار عظیم است و خروجی آن وارد عرصه تبلیغ می‌شوند و اگر در این عرصه آموزش‎های لازم را برای طلاب نداشته باشیم، مشکلات زیادی خواهیم داشت.

,

وی افزود:سازمان تبلیغات محدودیتی در برگزاری دوره های آموزشی طلاب را ندارد و حوزه علمیه می‎تواند به برنامه‎ریزی در این راستا پرداخته و با اعلام به سازمان، این مرکز به برگزاری دوره‎های مورد نظر اقدام نماید. ملاک ‌برای ما این است که در مبلغین اشکلات موجود رفع شوند و ان شاءلله این مورد با همکاری‎های مورد نیاز صورت می‎پذیرد.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: یکی از بخش‌های کاری سازمان تبلیغات، آموزش‎های قرآنی است، لذا حوزه علمیه از این فرصت برای آموزش‎های لازم طلاب و روحانیون استفاده کند.

,

وی افزود: امروز حوزه و‌ سازمان تبلیغات اسلامی باید دست در دست یکدیگر از فرصت‎های موجود حضور روحانیون در مدارس آموزش پرورش استفاده کنند.

,

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: یک از نیازهای ضروری ایجاد گروه‎های پژوهشی و شناسایی نیازهای دانش آموزان و اطلاع‌رسانی به طلاب و‌ ائمه جماعات در جهت تقویت امر تبلیغ در مدارس است که باید به این مهم پرداخته شود.

,


انتهای پیام/

,
]
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان در دیدار با مدیر حوزه علمیه کرمان از اعزام ۵۱۰ مبلغ به مدارس استان کرمان خبر داد.