برنامه ریزی جدی دشمن برای اشاعه فساد در قم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  سردارآقاخانی شب گذشته در همایش «برترین امت» که  به همت ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان قم درسالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزارشد، با اشاره به اینکه یکی از رسالت های نیروی انتظامی اجرای امربه معروف و نهی از منکر است ، اظهار داشت: شهر قم از شهرهای ویژه است، به همین دلیل یک منکر هم دراین شهر زیاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

وی ادامه داد:برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر لازم است همه به میدان بیایند و فقط با تذکر برخی افراد خاص به سرانجام نخواهد رسید.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه باید مصادیق معروف و منکر برای اثرگذاری بهتر گفته و ارائه شود، خاطرنشان کرد: براساس اخبار اطلاعات بدست آمده، نقشه دشمن برای اشاعه فساد در  شهر قم، بسیار برنامه ریزی شده است.

,

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی صددرصد دراختیار ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر است، اولویت امر به معروف ونهی از منکر از تأکیدات فرمانده ناجا است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه یکی از رسالت های نیروی انتظامی اجرای امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: براساس اخبار اطلاعات بدست آمده، نقشه دشمن برای اشاعه فساد در شهر قم، بسیار برنامه ریزی شده است.