مخالفت با برگزاری همایش برای شناخت پدیده "هاشمی‌رفسنجانی"
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، چندی پیش بود که برخی از نزدیکان به احمدی نژاد موسوم به تیم رسانه‌ای احمدی نژاد به دنبال برگزاری همایش «هاشمی شناخت» بودند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

عبدالرضا داوری با تأکید بر اینکه هدف ما انتقاد نیست و ما نمی‌خواهیم با جهت‌گیری وارد این موضوع شویم، در خصوص برگزاری این همایش گفته بود: ما در این زمینه به دنبال شناخت پدیده هاشمی‌رفسنجانی هستیم.

,

داور‌ی در تشریح جزییات این جلسه هم‌اندیشی گفت: با توجه به نقش و جایگاه آقای هاشمی  و به منظور  شناخت بهتر عملکرد نظام و انقلاب این کار را انجام می‌دهیم و از این لحاظ مهم است چرا که در مسائلی مانند سال 88 نقش آقای هاشمی بی‌بدیل بود.

این همایش به گفته مسئولین برگزاری آن بیشتر به خاطر شناخت بیشتر و ارائه اطلاعات جدیدی از هاشمی رفسنجانی برنامه ریزی شده بود و ابعاد جدیدی از شخصیت وی را نشان می‌داد.

,
,
,

با گذشت حدود یک ماه از سال‌روز تولد هاشمی رفسنجانی، تاکنون این همایش برگزار نشده است و خبرها حاکی از آن است که دستگاه‌های مربوطه مجوز برای برگزاری این همایش را صادر نکرده است.

,

بر اساس این گزارش، شنیده شده به خاطر مخالفتی که با برگزاری این همایش وجود داشت، از برگزاری آن جلوگیری شده و اجازه صدور مجوز برای این همایش داده نشد.

,

این در حالی است که عبدالرضا داوری علت لغو این همایش را مخالفت برخی از مراجع تقلید با برگزاری این همایش دانسته بود.

,

انتهای پیام/ط

]
در حالی که بیش از یک ماه از سالگرد تولد هاشمی می‌گذرد، همایش «هاشمی شناخت» نتوانست مجوز برگزاری بگیرد و این همایش لغو شد.