تیم ۹۰ ارومیه آماده تست دوپینگ/ بازیکنان توان برد تیم آلومنیوم اراک را دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یحیی بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به دیدار تیم ۹۰ ارومیه با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این دیدار در قالب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه به میزبانی ورزشگاه تختی ارومیه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به انسجام تیمی تیم نود ارومیه، بیان کرد: در سه دیدار گذشته بازیکنان تیم نشان دادند که حرفی برای گفتن دارند به گونه‌ای که در مقابل تیم‌های پر مهره مس کرمان، اکسین البرز و شهرداری تبریز توانستند سه امتیاز دشت کنند که می‌تواند روحیه بازیکنان برای بازی فردا را افزایش دهد.

,

مدیر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه، ضمن اشاره به دور از انتظار نبودن برد این بازی، تاکید کرد: اگر فردا روز خوب فوتبال ارومیه باشد می‌توانیم با سربلندی و امتیاز کامل از این بازی خارج شویم و اقتدار و قدرت فوتبال ارومیه را به همگان نشان دهیم.

,

وی، با قدردانی از حضور پر شور تماشاگران در بازی‌های گذشته، تاکید کرد: تماشاگران به عنوان یار دوازدهم ما در بازی‌ها هستند و در بازی‌های گذشته شعور فوتبال ارومیه را نشان دادند و در بازی‌های بعدی نیز یار و یاور ما خواهند بود.

,

بهاری، در پاسخ به سؤالی در مورد حواشی در مورد دوپینگ بازیکنان تیم ۹۰، تصریح کرد: این موضوعات به سبب بازی خوب بازیکنان است و پس از بازی با مس کرمان آماده بودیم از بازیکنان تست دوپینگ گرفته شود ولی مسئولان به این کار اقدام نکردند و در بازی با آلومینیوم اراک نیز آماده تست دوپینگ هستیم.

,

وی، با بیان این که مسئولان درصدد کسب امتیاز لیگ برتری برای سال ۹۷ بودند، خاطر نشان کرد: کسب امتیاز لیگ یک برای ارومیه از اردیبهشت ماه توسط آقای قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی شروع شد که در طول ۳۰ سال اخیر هیچ مسئول حتی مسئول فوتبالی نتوانسته بود این مهم را در ارومیه ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرتیم فوتبال ۹۰ ارومیه با اشاره به رقابت تیم ۹۰ با تیم آلومینیوم اراک گفت: به سبب بازی خوب بازیکنان انتظار می‌رود با امتیاز کامل زمین بازی را ترک کنیم.