صدور ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک در میاندوآب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، فرمانده انتظامی میاندوآب امروز در همایش فرهنگ یاران ترافیک که در پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی ترافیک، اظهار کرد: فرهنگ سازی ترافیک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ایجاد انضباط اجتماعی بوده و همه در راستای فرهنگ سازی آن وظیفه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

, ,

سرهنگ حسن شیخ نژاد ترافیک را یکی از مسائل مهم شهری عنوان کرد و افزود: باید برای ارتقا فرهنگ ترافیک در جامعه از همه ظرفیت ها استفاده کرد تا  اصول فرهنگ ترافیک با رعایت قوانین آن به صورت روان در اذهان و کردار شهروندان نهادینه شود.

,

صدور ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک در میاندوآب

, صدور ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک در میاندوآب,

هم چنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب هم در این مراسم در سخنانی با اشاره به عملکرد این پلیس، گفت: در یک سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک صادر شده است.

,

, ,

سرهنگ سیدعبدالله موسوی اظهار کرد: در این مدت تعداد دو هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و متخلف توقیف و به دادگاه معرفی شده اند.

,

وی با اشاره به صدور پنج هزار و ۵۳۰ جلد انواع گواهینامه رانندگی پایه یک، دو و سه در میاندوآب در یکسال گذشته، افزود: در این مدت تعداد چهار هزار و ۳۶۱ گواهینامه تعویض و یک هزار و ۲۵۷ گواهینامه المثنی صادر شده و تعداد ۱۰ هزار و ۴۵۰ عدد پلاک خودرو و موتور سیکلت نیز تعویض شده است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
به مناسبت هفته ناجا، همایش فرهنگ یاران ترافیک در شهرستان میاندوآب برگزار و در آن بر لزوم و اهمیت فرهنگ سازی ترافیک تاکید شد.