ارائه خدمات رایگان اپراتورهای تلفن همراه به زائران اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدفرزاد نجات‌نیا دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی در حاشیه نشست «خیرین عاشورایی و فعالین اربعین حسینی»، گفت: با تأکید وزیر ارتباطات، سومین جلسه آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی پیرامون پیاده‌روی اربعین باهدف ارتقاء فرهنگی، غنی سازی محتوایی و فرهنگی مراسم راهپیمایی اربعین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به دستگاه های حاضر در این جلسه تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگانی از صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، بعثه مقام معظم رهبری و خیّران عاشورایی، فعالان و تشکل‎های مردم نهاد اربعینی، اپراتورهای تلفن همراه و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
,
 
,
نجات نیا درباره نحوه پوشش ارتباطی در اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تلاش‎های زیادی برای مناسبات پوشش ارتباطی و اینترنتی زائران از طرف ایران انجام شده و هم‌اکنون نمایندگانی از شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات رادیویی در بغداد در حال مذاکره با اپراتورهای عراقی برای خدمات ارتباطی مسیر پیاده روی نجف-کربلا هستند.
,
 
,
وی تصریح کرد: با تاکید وزیر ارتباطات و نگاه فرابخشی به کارهای محتوایی اربعین حسینی، حمایت از طرح های جامع در حوزه اربعین در دستور کار قرار گرفت.
,
 
,
دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی درباره طرح‌های جامع در حوزه اربعین افزود: طرح‌هایی مانند؛ اربعین پژوهی، نائب‎الشهید، اپلیکشن‎های راهنمای زائر ، راه حسین، گمشدگان و... توسط تشکل‌های مردم نهاد ارائه شده و مورد بررسی قرار گرفته است که طی چند روز آینده حمایت لازم از آنها انجام می شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی اپراتورهای تلفن همراه خدماتی را در قالب پیامک به مردم ارائه می‌دهند خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی پیرامون امنیت، بهداشت ، سلامت و غیره بسته‎های فرهنگی و آشنایی بیشتر با پیاده روی اربعین و تسهیل در امور زائران از سوی اپراتورهای تلفن همراه به صورت رایگان به زائران ارائه می شود.
,
 
,
نجات نیا با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه برای آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش زائران از مبدا با هماهنگی ستاد مرکزی اربعین و کمیته فرهنگی-آموزشی ستاد همکاری های لازم را انجام می دهند افزود: بستر مناسبی برای دسترسی و ارتباط مشترکان با برنامه های ستاد مرکزی اربعین فراهم شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
نجات‌نیا از ارائه خدمات رایگان در قالب پیامک به زائران اربعین در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی اپراتورهای تلفن همراه خبر داد.