کیفیت هوای اصفهان با بارش باران سالم شده است/ احتمال افزایش دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مهرماه بارش خوبی در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: بیشترین بارش در ۱۴ مهرماه در شهرستان نائین و میمه با ۷/۵  میلی‌متر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با , صاحب نیوز,  بابیان اینکه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مهرماه بارش خوبی در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: بیشترین بارش در ۱۴ مهرماه در شهرستان نائین و میمه با ۷/۵  میلی‌متر بوده است.,

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: چهاردهم در اکثر شهرهای استان بارش باران داشتیم و در این روز نطنز با ۵/۴ میلی‌متر، میمه با ۷/۵ میلی‌متر، علویجه با ۵ میلی‌متر و اردستان با ۴/۶ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص دادند.

,

وی با اشاره به اینکه روز پانزدهم، بیشترین بارندگی در ایستگاه‌های گلپایگان با ۴/۳ میلی‌متر، کبوتر آباد اصفهان با ۷/۶ میلی‌متر، فرودگاه شهید بهشتی با ۱/۴، بوئین و میاندشت با یک میلی‌متر بوده است، افزود: با وجود بارش باران در مرکز شهر، اما در ایستگاه های شهر اصفهان بارش نداشتیم.

,

علی عسگریان بیان کرد: روز ۱۶مهرماه بیشترین بارش در ایستگاه‌های نجف‌آباد با چهار میلی‌متر، بوئین میاندشت پنج میلی‌متر، میمه دو میلی‌متر، کبوتر آباد اصفهان یک میلی‌متر، علویجه دو میلی‌متر، داران ۳/۸ میلی‌متر  و در ایستگاه شهر اصفهان ۱/۱ میلی‌متر ثبت‌شده است.

,

وی بابیان اینکه در روز ۱۷ مهرماه هم بیشترین بارندگی در ایستگاه کاشان با ۵/۲ میلی‌متر ثبت‌شده است، تصریح کرد: در شهر اصفهان ۰/۲ بارش باران ثبت‌شده است و در ایستگاه‌های کبوتر آباد اصفهان، چادگان، مبارکه، فریدون‌شهر، خوانسار، زرین‌شهر ، بوئین میاندشت، خور و بیابانک، فرودگاه شهید بهشتی و گلپایگان بارش زیر ۱ میلی‌متر بوده است.

,

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با بارش باران کیفیت هوای اصفهان سالم شده است و پیشبینی می شود در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: وضعیت جوی در کلان‌شهر اصفهان در دو سه روز آینده کمی ابری، وزش باد، بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بابیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: کیفیت هوای اصفهان با بارش باران سالم شده است.