ویزیت رایگان مرزنشینان تا توزیع 230 جلد کتاب در مدارس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قابوس نامه، فرمانده هنگ مرزی اترک با عنوان این مطلب که ویزیت رایگان در قالب طرح مردم یاری اجرا شد افزود: در این طرح که با همکاری نیروهای مسلح مرزبانی، انتظامی، ارتش و سپاه، سه تیم از جمعیت هلال احمر وکمیته امداد و بهزیستی گنبد انجام شد؛ به150 نفر خدمات مشاوره رایگان  و 80  نفر تزریقات ارائه شد.

, قابوس نامه،, قابوس نامه،,

, ,

, ,

وی توزیع رایگان 500 بسته اقلام بهداشتی، 35 بسته حمایتی و 50 میلیون ریال دارو از دیگر فعالیت های اجرا شده در طرح مردم یاری عنوان کرد.

,

سرهنگ محمدرضا سراوانی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در سطح مدارس اذعان کرد: توزیع ۱۷۰ جلد کتاب داستان در دبستان غیر دولتی ره توشه شهرستان گنبد و ماکت های مرزبانی و همچنین توزیع 230 جلد کتاب داستان در مدارس مناطق مرزی و مدرسه سما آزادشهر، پخش انیمیشن سیاساکتی، نماهنگ مرز یعنی چه و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و مباحث مرزی توسط کارشناسان در مدارس مرزی را از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

,

, ,

, ,

فرمانده هنگ مرزی ویزیت رایگان دام در مناطق مرزی ، اجرای مسابقات ورزشی ، دیدار با سه خانواده شهدای انتظامی و مرزبانی را نیز از دیگر برنامه های اجرا شده از سوی مرزبای در هفته یروی انتظامی برشمرد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
همزمان با هفته نیروی انتظامی 786 نفر از اهالی روستاهای مرزی گنبدکاووس ویزیت رایگان شدند و تعداد ۲۳۰ جلد کتاب داستانی با مضامین قصه شعر و رنگ آمیزی در بین جامعه هدف دبستان غیر دولتی سما آزادشهر و دبستان مرزی دانش روستای داشلی برون توزیع شد.