لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک در ارومیه برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نادر مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک کشور در ارومیه، اظهار داشت: این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان با حضور ۸ تیم از ۱۸ مهر ماه تا بیستم این ماه به میزبانی خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به حضور تیم ارومیه در این دوره از مسابقات به عنوان نماینده آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور ۶۰ ژیمناستیک کار از استان‌های البرز، کرمان، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و اصفهان برگزار خواهد شد.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی، گفت: این مسابقات در بخش‌های، یک نفره، سه نفره و پنج نفره برگزار می‌شود که تیم ارومیه با ترکیب کامل در بخش جوانان بع رقابت با رقیبان خواهد پرداخت و در بخش بزرگ‌سالان نیز فقط در بخش یک نفره حضور خواهیم داشت.

,

وی، با اشاره به افتخار آفرینی تیم ترامپولین خانه ژیمناستیک مهاباد، بیان کرد: این تیم به عنوان نماینده آذربایجان غربی در مسابقات کشوری حضور داشت که توانست مقام سومی را از آن خود کند و از دیگر افتخارات هیئت استانی می‌توان به رتبه نخست هیئت آذربایجان غربی در ارزیابی شاخص‌های فنی فدراسیون اشاره کرد.

,

مدنی، با اشاره به نقش مؤثر آذربایجان غربی در ژیمناستیک کشور یادآور شد: این استان نقش بسیار مهمی در رشته ژیمناستیک و تیم ملی دارد چرا که در تمامی رده‌های تیم‌های ملی این رشته بازیکن دارد.

,

وی، ابراز کرد: رشته ژیمناستیک برای همه تشکیل شده است و در دنیا یکی از رشته‌های ورزشی محبوب است و در ارتباط نیز باید تلاش شود تا این رشته به خوبی در بین افراد جامعه به خصوص از سنین کودکی شناسانده شود.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی، افزود: ازآنجایی که ورزشکاران ما از شروع توانستند با شاخه آکروژیم خود را وفق دهند در سطح کشور برای خود نامی دست‌وپا کرده‌اند و مطمئن هستم که در عرصه‌های جهانی خواهیم توانست عرض اندام کنیم از این رو شاهد روزهای خوبی برای ژیمناستیک استان در آینده خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک کشور گفت: مسابقات لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک از ۱۸ تا ۲۰ مهر ماه در ارومیه برگزار می‌شود.