اطعام 21 هزار نفر در ماه صفر از محل عواید موقوفات خلیل آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: اجرای حدود 22 مراسم تعزیه داری و اطعام از محل موقوفات در مناطق روستایی و شهری و در بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد در ایام صفر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با اشاره به اطعام عزاداران حسینی در ماه صفر از محل موقوفات شهرستان خلیل آباد، خاطرنشان کرد: تقریباً 21 هزار نفر از محل موقوفات در شهرستان خلیل آباد طی ایام صفر اطعام می‌شوند.

,

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل آباد عمل به نیات واقفان را ترویج عملی سنت حسنه وقف به عنوان احسانی ماندگار در جامعه برشمرد و تصریح کرد: 90 درصد نوع نیت موقوفات خلیل آباد، تعزیه داری و اطعام به ویژه در ماه محرم و صفر می باشد.

,

وی در پایان با بیان اینکه در سال جاری 8 وقف جدید در خلیل آباد با نیات خیریه و فرهنگی ثبت سیستم اوقاف شده است، اذعان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی جامعه، سوای وقفیات بر تعزیه داری و اطعام موقوفاتی با موضوعات فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، ورزشی و فن‌آوری‌های نوین حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد نیاز جامعه کنونی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل آباد از اطعام 21 هزار نفر از محل موقوفات شهرستان در ایام ماه صفر خبر داد و گفت: در ماه صفر 22 محفل تعزیه و اطعام ویژه این ایام در خلیل آباد اجرایی می شود.