صرفه جویی ۳۶ میلیون لیتر بنزین در غرب خراسان رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر عرب عامری در گفت و گو با صبح توس با اشاره به فعالیت ۲۱ باب جایگاه CNG در منطقه سبزوار گفت: در شش‌ماهه اول سال ۹۷، سی‌وشش میلیون و هشت‌صد و ده هزار مترمکعب گاز CNG در جایگاه‌های سطح منطقه به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیش از یک درصد افزایش داشته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مصرف گاز سی ان جی سبب صرفه‌جویی در مصرف بنزین نیز می‌شود، افزود: در این خصوص بیش از ۳۶ میلیون لیتر بنزین در منطقه صرفه‌جویی شده است

,

عرب عامری با توجه به فعالیت مستمر جایگاه‌های CNG اظهار داشت: نظر به برگزاری جلسات هم‌اندیشی، هماهنگی و تعامل مثبتی که فی‌مابین متصدیان مجاری عرضه و مسئولین منطقه برقرارشده، در فصل بهار و تابستان امسال توانسته‌ایم خدمات گازرسانی مطلوبی را در بخش CNG به مسافرین و زائرین علی بن موسی‌الرضا (ع) ارائه دهیم.

,

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اضافه کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری ۱۵۴۰ نفر ساعت آموزش ویژه اپراتورهای CNG شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، بردسکن، داورزن، جوین و جغتای در جهت ارتقاء سطح دانش فنی آن‌ها برگزارشده است.

,

این مقام مسئول بر ترویج استفاده از سی ان جی در خودروها تأکید و تصریح کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری نزدیک به دو میلیون و پانصد هزار دستگاه خودرو در جایگاه‌های CNG منطقه سبزوار سوخت‌گیری شده است.

,

گفتنی ست؛ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار متشکل از ۲ ناحیه مرکزی و بردسکن، از سال ۷۷ تأسیس‌شده و وظیفه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، بردسکن و بخشی از استان خراسان شمالی را دارد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار از صرفه جویی ۳۶ میلیون لیتر بنزین در شش ماهه اول سال ۹۷ در غرب خراسان رضوی خبر داد.