صدور مجوز ۳۳۰ پرواز فوق‌العاده اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مرتضی دهقان اظهار کرد: صبح امروز جلسه ای با حضور دبیرانجمن شرکت های هواپیمایی و نمایندگان فروش بلیت های اربعین در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به صدور مجوز 330 پرواز فوق‌العاده برای شرکت‌ها در ایام اربعین غیر از حدود 90 پرواز برنامه‌ای در هفته، یادآور شد: پروازها از 2 آبان ماه آغاز و تا 12 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

,

وی افزود: علی رغم اینکه پروازهای اربعین تکلیفی نیست، اما شرکت‌های هواپیمایی بر تعیین قیمت بلیت پرواز‌ تهران - نجف - تهران و سایر شهرستان‌ها 2.2 میلیون تومان، پرواز مشهد - نجف - مشهد 2.8 میلیون تومان و مسیر یک‌طرفه تهران - نجف و سایر شهرستان‌ها به نجف، 1.1 میلیون تومان و مشهد - نجف 1.4 میلیون تومان موافقت کردند.

,

وی رضایتمندی مردم را یکی از شاخصه های مهم عملکرد شرکت های هواپیمایی دانست و ضمن تأکید بر دقت در توزیع بلیت هواپیما از زائران هواپیما، خواست تا از مراکز معرفی شده بلیت هواپیما را تهیه کنند.

]
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به صدور مجوز ۳۳۰ پرواز فوق‌العاده اربعین از فروش بلیت این پروازها از روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه خبرداد.