به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، کامران گردان امروز در کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورا با محوریت هماندیشی و هماهنگی اجلاس جهانی گردشگری با حضور اعضای شورا، معاونان و کارشناسان شهرداری، مدیرعامل و کارشناسان شرکت سیاحتی علیصدر، اظهار کرد: مدیریت شهری برای حمایت از برگزاری هرچه باشکوهتر اجلاس جهانی گردشگری در راستای توسعه شهر همدان آمادگی دارد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,وی با بیان اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان همدان محسوب میشود، گفت: این اجلاس بینالمللی فرصت طلایی است که باید به منظور جذب گردشگران داخلی و خارجی حداکثر بهرهبرداری را از آن داشته باشیم.
رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: با توجه به اینکه همدان جزو شهرهای هدف گردشگری در نقشههای بینالمللی نیست، اگر تمام تلاش خود را در این اجلاس جهانی حول محور این مهم داشته باشیم، شهر همدان به عنوان هدف بینالمللی گردشگری مورد توجه توریست داخلی و خارجی قرار میگیرد.
وی با اشاره به بهرهگیری از ظرفیتهای تهران برای تبلیغات اجلاس جهانی گردشگری در همدان، افزود: تبلیغات و اطلاعرسانی این اجلاس مناسب بوده اما کافی نیست، در فرصت باقی مانده قبل از برگزاری اجلاس باید نگاهها را به سمت همدان جذب کنیم.
گردان با تأکید بر اینکه در تبلیغات این اجلاس بینالمللی همراه مسئولان امر خواهیم بود، تصریح کرد: عبور زائران اربعین حسینی از شهر همدان یک فرصت متمایز برای معرفی برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان و جذب گردشگران داخلی است.
نایب رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه آبروی کشور و استان همدان به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری گره خورده است، ادامه داد: با توجه به اینکه معرفی همدان به جهانیان بدون هزینه مضاعف در حال انجام است، باید فرصت برگزاری این اجلاس بینالمللی را در شهر همدان غنیمت شمرده و نام همدان را بر روی آنتن رسانههای داخلی و خارجی مطرح کنیم.
حمید بادامینجات خاطرنشان کرد: تبلیغات همدان با برگزاری رویدادهای بینالمللی همدان ۲۰۱۸ به خارج از استان هدایت شد و شهر همدان در ردیف ۵ شهرگردشگری کشور قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به نارضایتی شهروندان از پیادهراه اکباتان، یادآور شد: به منظور رونق دادن به این مسیر انتظار میرود شهرداری برای جهتدهی و استقبال شهروندان، نوع صنوف واقع در پیادهراهها را ساماندهی کند..
عضو هیأت رئیسه سازمان جهانی گردشگری نیز اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از راهکارهای اقتصادی برای بهبود معیشیت مردم است.
حمیدرضا یاری گفت: برگزاری چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در شهر همدان با این هدف به انجام میرسد که همدان را بهتر معرفی کرده و باور گردشگری را در بین مردم نهادینه کنیم.
وی با تأکید بر اینکه این اجلاس بینالمللی را مصادره نخواهیم کرد، بیان کرد: تنها هدف این است تا دورنمایی از شهر همدان را به نمایش بگذاریم که گردشگران را جذب کنیم، بنابراین از تمام ظرفیتها برای پای کار آوردن مردم بهره میبریم.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با استقبال از فرهنگسازی گردشگری و سرمایهگذاری در حوزه گردشگری، افزود: با برگزاری رویدادهای گردشگری درصدد هستیم فرهنگ گردشگری را در همدان نهادینه کنیم؛ دغدغه داریم که در سال ۲۰۱۹ شاهد پیامدهای مثبت رویدادهای گردشگری «همدان ۲۰۱۸» باشیم.
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان همدان محسوب میشود، گفت: این اجلاس بینالمللی فرصت طلایی است که باید به منظور جذب گردشگران داخلی و خارجی حداکثر بهرهبرداری را از آن داشته باشیم.
رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: با توجه به اینکه همدان جزو شهرهای هدف گردشگری در نقشههای بینالمللی نیست، اگر تمام تلاش خود را در این اجلاس جهانی حول محور این مهم داشته باشیم، شهر همدان به عنوان هدف بینالمللی گردشگری مورد توجه توریست داخلی و خارجی قرار میگیرد.
وی با اشاره به بهرهگیری از ظرفیتهای تهران برای تبلیغات اجلاس جهانی گردشگری در همدان، افزود: تبلیغات و اطلاعرسانی این اجلاس مناسب بوده اما کافی نیست، در فرصت باقی مانده قبل از برگزاری اجلاس باید نگاهها را به سمت همدان جذب کنیم.
گردان با تأکید بر اینکه در تبلیغات این اجلاس بینالمللی همراه مسئولان امر خواهیم بود، تصریح کرد: عبور زائران اربعین حسینی از شهر همدان یک فرصت متمایز برای معرفی برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان و جذب گردشگران داخلی است.
نایب رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه آبروی کشور و استان همدان به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری گره خورده است، ادامه داد: با توجه به اینکه معرفی همدان به جهانیان بدون هزینه مضاعف در حال انجام است، باید فرصت برگزاری این اجلاس بینالمللی را در شهر همدان غنیمت شمرده و نام همدان را بر روی آنتن رسانههای داخلی و خارجی مطرح کنیم.
حمید بادامینجات خاطرنشان کرد: تبلیغات همدان با برگزاری رویدادهای بینالمللی همدان ۲۰۱۸ به خارج از استان هدایت شد و شهر همدان در ردیف ۵ شهرگردشگری کشور قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به نارضایتی شهروندان از پیادهراه اکباتان، یادآور شد: به منظور رونق دادن به این مسیر انتظار میرود شهرداری برای جهتدهی و استقبال شهروندان، نوع صنوف واقع در پیادهراهها را ساماندهی کند..
عضو هیأت رئیسه سازمان جهانی گردشگری نیز اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از راهکارهای اقتصادی برای بهبود معیشیت مردم است.
حمیدرضا یاری گفت: برگزاری چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در شهر همدان با این هدف به انجام میرسد که همدان را بهتر معرفی کرده و باور گردشگری را در بین مردم نهادینه کنیم.
وی با تأکید بر اینکه این اجلاس بینالمللی را مصادره نخواهیم کرد، بیان کرد: تنها هدف این است تا دورنمایی از شهر همدان را به نمایش بگذاریم که گردشگران را جذب کنیم، بنابراین از تمام ظرفیتها برای پای کار آوردن مردم بهره میبریم.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با استقبال از فرهنگسازی گردشگری و سرمایهگذاری در حوزه گردشگری، افزود: با برگزاری رویدادهای گردشگری درصدد هستیم فرهنگ گردشگری را در همدان نهادینه کنیم؛ دغدغه داریم که در سال ۲۰۱۹ شاهد پیامدهای مثبت رویدادهای گردشگری «همدان ۲۰۱۸» باشیم.
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان همدان محسوب میشود، گفت: این اجلاس بینالمللی فرصت طلایی است که باید به منظور جذب گردشگران داخلی و خارجی حداکثر بهرهبرداری را از آن داشته باشیم.
رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: با توجه به اینکه همدان جزو شهرهای هدف گردشگری در نقشههای بینالمللی نیست، اگر تمام تلاش خود را در این اجلاس جهانی حول محور این مهم داشته باشیم، شهر همدان به عنوان هدف بینالمللی گردشگری مورد توجه توریست داخلی و خارجی قرار میگیرد.
وی با اشاره به بهرهگیری از ظرفیتهای تهران برای تبلیغات اجلاس جهانی گردشگری در همدان، افزود: تبلیغات و اطلاعرسانی این اجلاس مناسب بوده اما کافی نیست، در فرصت باقی مانده قبل از برگزاری اجلاس باید نگاهها را به سمت همدان جذب کنیم.
گردان با تأکید بر اینکه در تبلیغات این اجلاس بینالمللی همراه مسئولان امر خواهیم بود، تصریح کرد: عبور زائران اربعین حسینی از شهر همدان یک فرصت متمایز برای معرفی برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان و جذب گردشگران داخلی است.
نایب رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه آبروی کشور و استان همدان به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری گره خورده است، ادامه داد: با توجه به اینکه معرفی همدان به جهانیان بدون هزینه مضاعف در حال انجام است، باید فرصت برگزاری این اجلاس بینالمللی را در شهر همدان غنیمت شمرده و نام همدان را بر روی آنتن رسانههای داخلی و خارجی مطرح کنیم.
حمید بادامینجات خاطرنشان کرد: تبلیغات همدان با برگزاری رویدادهای بینالمللی همدان ۲۰۱۸ به خارج از استان هدایت شد و شهر همدان در ردیف ۵ شهرگردشگری کشور قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به نارضایتی شهروندان از پیادهراه اکباتان، یادآور شد: به منظور رونق دادن به این مسیر انتظار میرود شهرداری برای جهتدهی و استقبال شهروندان، نوع صنوف واقع در پیادهراهها را ساماندهی کند..
عضو هیأت رئیسه سازمان جهانی گردشگری نیز اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از راهکارهای اقتصادی برای بهبود معیشیت مردم است.
حمیدرضا یاری گفت: برگزاری چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در شهر همدان با این هدف به انجام میرسد که همدان را بهتر معرفی کرده و باور گردشگری را در بین مردم نهادینه کنیم.
وی با تأکید بر اینکه این اجلاس بینالمللی را مصادره نخواهیم کرد، بیان کرد: تنها هدف این است تا دورنمایی از شهر همدان را به نمایش بگذاریم که گردشگران را جذب کنیم، بنابراین از تمام ظرفیتها برای پای کار آوردن مردم بهره میبریم.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با استقبال از فرهنگسازی گردشگری و سرمایهگذاری در حوزه گردشگری، افزود: با برگزاری رویدادهای گردشگری درصدد هستیم فرهنگ گردشگری را در همدان نهادینه کنیم؛ دغدغه داریم که در سال ۲۰۱۹ شاهد پیامدهای مثبت رویدادهای گردشگری «همدان ۲۰۱۸» باشیم.
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان همدان محسوب میشود، گفت: این اجلاس بینالمللی فرصت طلایی است که باید به منظور جذب گردشگران داخلی و خارجی حداکثر بهرهبرداری را از آن داشته باشیم.
رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: با توجه به اینکه همدان جزو شهرهای هدف گردشگری در نقشههای بینالمللی نیست، اگر تمام تلاش خود را در این اجلاس جهانی حول محور این مهم داشته باشیم، شهر همدان به عنوان هدف بینالمللی گردشگری مورد توجه توریست داخلی و خارجی قرار میگیرد.
وی با اشاره به بهرهگیری از ظرفیتهای تهران برای تبلیغات اجلاس جهانی گردشگری در همدان، افزود: تبلیغات و اطلاعرسانی این اجلاس مناسب بوده اما کافی نیست، در فرصت باقی مانده قبل از برگزاری اجلاس باید نگاهها را به سمت همدان جذب کنیم.
گردان با تأکید بر اینکه در تبلیغات این اجلاس بینالمللی همراه مسئولان امر خواهیم بود، تصریح کرد: عبور زائران اربعین حسینی از شهر همدان یک فرصت متمایز برای معرفی برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان و جذب گردشگران داخلی است.
نایب رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه آبروی کشور و استان همدان به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری گره خورده است، ادامه داد: با توجه به اینکه معرفی همدان به جهانیان بدون هزینه مضاعف در حال انجام است، باید فرصت برگزاری این اجلاس بینالمللی را در شهر همدان غنیمت شمرده و نام همدان را بر روی آنتن رسانههای داخلی و خارجی مطرح کنیم.
حمید بادامینجات خاطرنشان کرد: تبلیغات همدان با برگزاری رویدادهای بینالمللی همدان ۲۰۱۸ به خارج از استان هدایت شد و شهر همدان در ردیف ۵ شهرگردشگری کشور قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به نارضایتی شهروندان از پیادهراه اکباتان، یادآور شد: به منظور رونق دادن به این مسیر انتظار میرود شهرداری برای جهتدهی و استقبال شهروندان، نوع صنوف واقع در پیادهراهها را ساماندهی کند..
عضو هیأت رئیسه سازمان جهانی گردشگری نیز اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از راهکارهای اقتصادی برای بهبود معیشیت مردم است.
حمیدرضا یاری گفت: برگزاری چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در شهر همدان با این هدف به انجام میرسد که همدان را بهتر معرفی کرده و باور گردشگری را در بین مردم نهادینه کنیم.
وی با تأکید بر اینکه این اجلاس بینالمللی را مصادره نخواهیم کرد، بیان کرد: تنها هدف این است تا دورنمایی از شهر همدان را به نمایش بگذاریم که گردشگران را جذب کنیم، بنابراین از تمام ظرفیتها برای پای کار آوردن مردم بهره میبریم.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با استقبال از فرهنگسازی گردشگری و سرمایهگذاری در حوزه گردشگری، افزود: با برگزاری رویدادهای گردشگری درصدد هستیم فرهنگ گردشگری را در همدان نهادینه کنیم؛ دغدغه داریم که در سال ۲۰۱۹ شاهد پیامدهای مثبت رویدادهای گردشگری «همدان ۲۰۱۸» باشیم.
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان همدان محسوب میشود، گفت: این اجلاس بینالمللی فرصت طلایی است که باید به منظور جذب گردشگران داخلی و خارجی حداکثر بهرهبرداری را از آن داشته باشیم.
,رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: با توجه به اینکه همدان جزو شهرهای هدف گردشگری در نقشههای بینالمللی نیست، اگر تمام تلاش خود را در این اجلاس جهانی حول محور این مهم داشته باشیم، شهر همدان به عنوان هدف بینالمللی گردشگری مورد توجه توریست داخلی و خارجی قرار میگیرد.
,وی با اشاره به بهرهگیری از ظرفیتهای تهران برای تبلیغات اجلاس جهانی گردشگری در همدان، افزود: تبلیغات و اطلاعرسانی این اجلاس مناسب بوده اما کافی نیست، در فرصت باقی مانده قبل از برگزاری اجلاس باید نگاهها را به سمت همدان جذب کنیم.
,گردان با تأکید بر اینکه در تبلیغات این اجلاس بینالمللی همراه مسئولان امر خواهیم بود، تصریح کرد: عبور زائران اربعین حسینی از شهر همدان یک فرصت متمایز برای معرفی برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان و جذب گردشگران داخلی است.
,نایب رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه آبروی کشور و استان همدان به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری گره خورده است، ادامه داد: با توجه به اینکه معرفی همدان به جهانیان بدون هزینه مضاعف در حال انجام است، باید فرصت برگزاری این اجلاس بینالمللی را در شهر همدان غنیمت شمرده و نام همدان را بر روی آنتن رسانههای داخلی و خارجی مطرح کنیم.
,حمید بادامینجات خاطرنشان کرد: تبلیغات همدان با برگزاری رویدادهای بینالمللی همدان ۲۰۱۸ به خارج از استان هدایت شد و شهر همدان در ردیف ۵ شهرگردشگری کشور قرار گرفت.
,وی در ادامه با اشاره به نارضایتی شهروندان از پیادهراه اکباتان، یادآور شد: به منظور رونق دادن به این مسیر انتظار میرود شهرداری برای جهتدهی و استقبال شهروندان، نوع صنوف واقع در پیادهراهها را ساماندهی کند..
,عضو هیأت رئیسه سازمان جهانی گردشگری نیز اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از راهکارهای اقتصادی برای بهبود معیشیت مردم است.
,حمیدرضا یاری گفت: برگزاری چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در شهر همدان با این هدف به انجام میرسد که همدان را بهتر معرفی کرده و باور گردشگری را در بین مردم نهادینه کنیم.
,وی با تأکید بر اینکه این اجلاس بینالمللی را مصادره نخواهیم کرد، بیان کرد: تنها هدف این است تا دورنمایی از شهر همدان را به نمایش بگذاریم که گردشگران را جذب کنیم، بنابراین از تمام ظرفیتها برای پای کار آوردن مردم بهره میبریم.
,مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با استقبال از فرهنگسازی گردشگری و سرمایهگذاری در حوزه گردشگری، افزود: با برگزاری رویدادهای گردشگری درصدد هستیم فرهنگ گردشگری را در همدان نهادینه کنیم؛ دغدغه داریم که در سال ۲۰۱۹ شاهد پیامدهای مثبت رویدادهای گردشگری «همدان ۲۰۱۸» باشیم.
,انتهای پیام/
,]