میزان وثیقه خروج دانشجویان برای زیارت اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار ابراهیم کریمی عصر امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو اربعین گفت:دانشجویان علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین باید در سامانه سقا ثبت نام و با سپردن وثیقه معین شده مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه وثیقه لازم برای خروج دانشجویان در ایام اربعین سه میلیون تومان است افزود: این تخفیف تنها با ثبت نام در سامانه سقا مشمول آنها می شود.

,

سردار کریمی در خصوص مشمولان غایب علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین ابراز داشت: این افراد به هیچ عنوان اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت.

,

وی تصریح کرد: تنها مشمولان غایبی که بیش از ۸ سال غیبت دارند می توانند با پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ جریمه و سپردن وثیقه یا پرداخت کل مبلغ جریمه مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

,

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در خصوص مشمولانی که از طریق کمیسیون پزشکیجهت معافیت اقدام نموده اند گفت: این افراد به شرط عدم غیبت با سپردن وثیقه از کشور خارج می شوند.

,

سردار کریمی همچنین در خصوص سربازان در حال خدمت گفت: سربازان می توانند با اخذ نظر حفاظت اطلاعات یگان خدمتی و کسب مرخصی و سپردن وثیقه مورد نظر نزد بانک عاملی که معرفی می شود نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

,

وی در خاتمه اضافه کرد: افرادی که مشکلات خاص داشته باشند می توانند از طریق سامانه ۰۹۴۶۸۰ یا مراجعه به مراکز سازمان نظام وظیفه مشاوره های لازم را دریافت کنند.

]
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی وثیقه خروج دانشجویان از کشور برای حضور در راهپیمایی اربعین را یک میلیون ریال اعلام کرد.