کتاب مرجع رشته پزشکی هسته ای به نام جوان بوشهری به چاپ رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت:در راستای تکمیل کتاب ‌بین ‌المللی مرجع پزشکی هسته‌ای با عنوان (Clinical Nuclear Medicine) کتاب مبانی پزشکی هسته‌ای توسط اینجانب تالیف و به چاپ رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

پروفسور مجید اسدی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: نگارش کتاب مرجع پزشکی هسته ای هفت سال به طول انجامید و چاپ این کتاب از سوی انتشارات معتبر Springer انجام و در سطح بین الملل در دسترس متقاضیان قرار دارد.

,

وی یادآورشد: این کتاب به ‌صورت Board Review تالیف شده است و بر اساس تفاهم‌ نامه مشترک با نشریه بین‌المللی Springer که سال گذشته در کشور اتریش منعقد شد چاپ و منتشر می‌شود.

,

عضو شورای عالی انجمن قلب و عروق هسته‌ای آمریکا افزود: از این کتاب به‌عنوان جامع‌ترین کتاب آمادگی تخصصی طب هسته‌ای و رشته‌های مرتبط با آن یاد می ‌شود.

,

وی اظهارداشت: این کتاب دارای 9 فصل و 133 زیر فصل است که در 834 صفحه تدوین ‌شده است.

,

اسدی تصریح کرد: طراحی فصل‌های این کتاب به شکلی صورت گرفته است که خواننده با مطالعه هر زیر فصل بتواند مروری کلی از پزشکی هسته‌ای در اصول پایه، بالینی، داروسازی و فیزیک داشته باشد.

,

وی افزود: در نگارش این مجموعه دو استاد مطرح پزشکی هسته‌ای که سابقه نویسندگی چندین کتاب مرجع بین‌المللی دارند نیز مشارکت داشتند.

,

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای استان بوشهر گفت: این کتاب در حال حاضر در سایت‌های Amazon و Springer در دسترس قرارگرفته که با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان مواجه شده است.

,

انتهای پیام/

]
کتاب‌ بین المللی مرجع رشته پزشکی هسته ‌ای به قلم پرفسور مجید اسدی دانشمند جوان بوشهری تالیف و به زیور چاپ آراسته شد.