در قائم‌شهر مار گزیده از ریسمان نمی‌ترسد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مردم‌شهرستان قائم‌شهر پروژه‌های نیمه کاره زیادی را مشاهده کردند پروژه های نیمه کاره با قدمت حداقل 20 سال گرفته تا 3 ساله که تنها مردم این شهرستان دچار مشکل شده‌اند و مسئولین هیچ درسی نگرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

اما برای مسئولان قائم‌شهر این چنین نیست؛ از پروژه‌هایی نظیر نگین شمال و پارکینگ شهری گرفته تا پل سوخته کلا که متاسفانه همه آنها تنها به یک دلیل اکنون متوقف شده و مردم را با مشکل روبه رو کردند و بعضاً متضرر شدند، آن هم چیزی جز عدم مدیریت نیست.

,

فرماندار شهرستان قائم‌شهر در نیمه کاره بودن پروژه‌های دولتی، نبود بودجه لازم را بهانه قرار می‌دهد و پروژه‌های دیگر را مشکلات مدیریتی و مسئولان گذشته را مقصر می‌داند.

,

ابتدای سال97 شهرداری و شورای شهر به مردم عیدی دادند و خواستند با بودجه دولتی تقاطع غیرهم‌سطح شهید مهدوی را برای مردم آماده کنند و تا شهریور آن را به بهره برداری برسانند.
اما اکنون که در مهرماه 97 هستیم این پروژه تنها راه را برای رفت و آمد مردم دشوار کرده است و هیچ نشان دیگری از بهره برداری ندارد.

,
,

چند روز قبل در شهرداری نشستی برای اولین بار برگزار شد که همه ی افراد درگیر این پروژه در جلسه حضور داشتند و نظرات خود را اعلام کردند، این پروژه که بارها از زیرگذر به روگذر تبدیل شد و اکنون با تایید کارشناسان مصوب شد تا زیرگذر اجرا شود.

,

اما نکته جالب اینجاست که ادارات برق، آب، گاز و مخابرات جمعاً چیزی حدود 3 تا 4 میلیارد تومان جهت جابه جایی تاسیسات خود برآورد هزینه کرده اند تا این پروژه بخواهد اجرا شود و از همه مهم‌تر این که دولت در پروژه‌های نیمه کاره شهرستان ناموفق بوده آنهم بدلیل نبود بودجه اکنون واقعاً می‌تواند بودجه این پروژه، که تنها هزینه خرید میلگرد آن 5 میلیارد تومان می‌شود، را تامین  کند؟!.

,

اینجاست که باید به مسئولان شهر گفت مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد شما چطور از پروژه‌های نیمه‌کاره دولت درس نمی‌گیرید و می‌خواهید با شروع پروژه‌ای که مطمئن به تامین بودجه آن نیستید، مردم را با گرفتاری جدیدی روبه رو کنید.

,

ای کاش برای پروژه های نیمه کاره شهرستان فکری می‌کردید تا اینکه بخواهید با پروژه‌ای دیگر و نیمه کار گذاشتن آن، مردم را با مشکل جدید روبه رو کنید.

,

البته مسئولان شهرستان قائم‌شهر بدانید این پروژه تفاوت بسیار زیادی با پل سوخته کلا،پارکینگ شهری، نگین شمال، پارک، درمانگاه طوبی و . . . دارد چرا که با نیمه کاره ماندن این پروژه هزاران نفر به مشکل برمی‌خورند باز هم به این دلیل که این تقاطع بعنوان یکی از شاهراه های اصلی منطقه است.

,

امیر اسدی

,

انتهای پیام/

]
مردم شهرستان قائم شهر پروژه‌های نیمه کاره با قدمت حداقل 20 سال گرفته تا 3 ساله زیادی را مشاهده کردند که تنها مردم این شهرستان دچار مشکل شده‌اند و مسئولین هیچ درسی نگرفتند.