پرفروش ترین کتاب تابستان 97
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان، کتاب «جام جهانی در جوادیه» که سوژه کتابخوانی نوجوانانه «بخون قهرمان شو!» بود، عنوان پر فروش ترین کتاب در تابستان سال 97 را کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان، با حال و هوایی فوتبالی تلاش کرده بود به مسائل و دغدغه های اخلاقی در قالب یک داستان نوجوانانه بپردازد و مرکز اوج کودک و نوجوان با توجه به همزمانی تابستان امسال با مسابقات فوتبال جام جهانی در روسیه، از این کتاب به عنوان سوژه یک کمپین کتابخوانی استفاده کرد.

,

این کمپین که با مشارکت گروه های مردم نهاد، شبکه دوم سیما، ستاره اول و شبکه امید برگزار شده بود، توانست طیف متعددی از نوجوانان را به خواندن این کتاب جلب کند.

,

نکته جالب توجه اینکه رتبه های بعدی کتاب های پرفروش نوجوانانه به اثر های مطرح و شاخصی از مرحوم صمد بهرنگ و هوشنگ مرادی کرمانی، مرحوم نادری ابراهیمی اختصاص داشت که نشان از اقبال نوجوان ها به کمپین های کتابخوانی دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
کتاب «جام جهانی در جوادیه» که سوژه کتابخوانی نوجوانانه «بخون قهرمان شو!» بود، عنوان پر فروش ترین کتاب در تابستان سال 97 را کسب کرد.