آغاز عملیات اجرایی طرح «با تو تا حرم» خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ایساکو، این شرکت بیش از سه ماه است که در حال تدارک مقدمات طرح «با تو تا حرم»، بوده و در خصوص سفارش‌گذاری، تامین، بسته‌بندی و ارسال قطعات و تجهیزات لازم به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق اقدامات لازم را به انجام رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این طرح که از دوم تا یازدهم آبان‌ماه اجرا می‌شود، بیش از 410 حوزه خدماتی شامل نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها، اکیپ‌های امداد و تعمیرگاه صحرایی با در اختیار داشتن امکانات مناسب برای ارائه خدمات به  هموطنانی که با خودروی شخصی به سمت مرزها حرکت می‌کنند، آماده خدمت‌رسانی هستند.
,
 
,
در همین زمینه سیدرضا حسینی، مدیر عامل ایساکو، هم زمان با تعطیلات تابستانی شرکت‌های خودروساز، با حضور در مناطق مرزی بر آماده‌سازی تعمیرگاه‌های صحرایی و ملزومات ارائه خدمات به زایرین کربلای معلی، نظارت به عمل آورد و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.
,
 
,
همچنین برای آگاهی‌بخشی به هموطنان و تسهیل در سفر به سمت مرزها با خودروی شخصی، برنامه‌های آموزشی و کلیپ‌های متنوع تلویزیونی توسط ایساکو، در این ایام تهیه و تدوین شده است که به مرور از طریق شبکه‌های سیما و شبکه‌های مجازی، پخش خواهد شد و در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.
,
 
,
طرح اربعین امسال با عنوان «با تو تا حرم»، برای چهارمین سال متوالی در مسیر کاروان عشق، اجرا می‌شود با این امید که هموطنان با آسایش و ایمنی و اطمینان از همراهی حوزه‌های خدماتی پای در راه سفر بگذارند.
,
 
,
اخبار تکمیلی و نحوه دقیق اجرای طرح از جمله محل استقرار چادرهای صحرایی، اکیپ‌های امدادی در داخل و خارج خاک کشور و ... متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.
]
همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر معنوی هموطنان گرامی به عتبات عالیات، عملیات اجرایی طرح «با تو تا حرم» شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با ارسال قطعات و لوازم یدکی به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق، آغاز شد.