ایجاد ۶۳۹ فرصت شغلی جدید در خلخال طی نیمه نخست امسال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علیرضا خلیلی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خلخال از ایجاد 639 فرصت شغلی جدید در نیمه نخست امسال برای بیکاران این شهرستان خبر داد و گفت: این فرصت های شغلی در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در خصوص تحقق اشتغال پایدار روستایی در شهرستان خلخال نیز گفت: 81 طرح تولیدی و اقتصادی اشتغال زای روستایی از طریق پرداخت 67 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات اعتباری توسعه پایدار روستایی به مجریان طرح ها، اجرا شده شده است. 

,

وی افزود: با اجرای این 81 طرح  اشتغالزای روستایی 125 فرصت شغلی جدید در شهرستان خلخال بوجود آمده است.

,

فرماندار خلخال خاطر نشان کرد: از مجموع 215 طرح اقتصادی و اشتغال زای تایید شده در 17 جلسه کمیته فنی روستایی با تسهیلات 670 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 855 نفر 208 طرح در کمیته فنی استان مصوب و نهایی شده و تسهیلات مورد نیاز 134 طرح هم اکنون در دست اقدام در بانک های عامل است.

,

وی یادآور شد:  طرح‌های اشتغالزای روستایی در عرصه‌های کشاورزی، دامداری، تولید گیاهان دارویی، گردشگری و صنایع روستایی  به بهره برداری رسیده است.

,

خلیلی تصریح کرد: پروژه های هتل سازی در منطقه ازناو، پل معلق، مجموعه قصرهای چوبی و همچنین شروع چند طرح بزرگ گردشگری از جمله نصب تجهیزات تله سیژ و اسکی در تفرجگاه اندبیل  از جمله طرح های در دست اجرایی است که با تسهیلات اعتباری توسعه پایدار روستایی در دست اجرا است.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار خلخال گفت: در نیمه نخست امسال 639 فرصت شغلی جدید برای بیکاران این شهرستان ایجاد شده است.