صعود ۹۵ واحدی شاخص بورس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۹۵.۰۷ واحد افزایش به ۱۸۲ هزار و ۹۲۹ واحد و ارزش روز بازار به ۶۹۷ هزار میلیارد تومان رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۷.۷۹ واحد رشد به ۵۳ هزار و ۴۶۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۲۲.۷۸ واحد کاهش به ۲۸ هزار و ۶۸۳ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۲۸.۰۵ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۲۶۳ واحد رسید.
,
 
,
شاخص آزاد شناور با ۷۹۰.۶۷ واحد کاهش به ۱۹۴ هزار و ۴۳۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۲۹.۶۸ واحد کاهش به ۱۳۷ هزار و ۵۳۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۴۸.۲۵ واحد افزایش به رقم ۳۵۱ هزار و ۱۰ واحد رسید.
,
 
,
نماد فولاد، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد تاپیکو، شبندر، مبین، رمپنا، اخابر، شبریز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.
,
 
,
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۷.۱۱ واحد کاهش به رقم ۲۰۲۰.۴۴ واحد رسید.
,
 
,
معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۲۲ هزار و ۲۲۱ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون برگ به ارزش ۵۰۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
]
شاخص بورس تهران با صعود ۹۵.۰۷ واحدی امروز وارد کانال ۱۸۲ هزار واحدی شد. نماد فولاد مبارکه اصفهان با افت قیمتی امروز بزرگترین مانع صعود شاخص بورس بود.